شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم جلوگیری نمایندگان مجلس از اجرای افزایش نرخ حامل های انرژی/ کدام نماینده گیلان حامی مردم خواهد بود؟!
    24 آبان 1398 - 16:31
    شناسه : 161782
    0

    حال انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن در نظر گرفتن شرایط موجود نسبت به جلوگیری از اجرای این افزایش بی رویه نرخ حامل های انرژی اقدام نمایند.

    پ
    پ

    - لزوم جلوگیری نمایندگان مجلس از اجرای افزایش نرخ حامل های انرژی/ کدام نماینده گیلان حامی مردم خواهد بود؟! -

    پس از افزایش بی حساب و کتاب و عجیب نرخ حامل های انرژی در کشور، اعتراضات بسیار زیادی در این خصوص از سوی مردم در فضای مجازی مطرح شده است.

    افزایش سه برابری نرخ بنزین سبب شده است تا نگرانی های جدی در خصوص هزینه هایی چون کرایه استفاده خودرو، حمل و نقل مایحتاج عمومی به فروشگاه ها، حقوق ماهیانه کارگران و… نیز به وجود بیاید.

    در این میان این نگرانی وجود دارد که این اقدام دولت مورد سوءاستفاده عناصر بی گانه و ضد انقلاب شود که نمونه هایی از آن طی ساعات گذشته در فضای مجازی مشاهده شده و قطعاً آنها بدون اشاره به موضوع واقعی سازی قیمت ها فقط به زیرسوال بردن نظام اقدام خواهند کرد.

    حال انتظار می رود نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن در نظر گرفتن شرایط موجود نسبت به جلوگیری از اجرای این افزایش بی رویه نرخ حامل های انرژی اقدام نمایند. در گیلان نیز تاکنون محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه وعده داده تا روز یکشنبه صدای نمایندگان به گوش رئیس جمهور برسد و قطعاً مردم در این بین امیدوار خواهند بود که از ادامه اجرای این افزایش نرخ جلوگیری شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.