چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم در فتنه اخیر ماندگاری انقلاب را بر معیشت ترجیح دادند
    01 آذر 1398 - 0:01
    شناسه : 161922
    0

    محمد عبدالله پور بصیرت شناسی و ولایت مداری مردم را در فتنه اخیر مثال‌زدنی خوانده و معتقد است؛ مردم ایران در فتنه اخیر بین معیشت و انقلاب، ماندگاری انقلاب را انتخاب کردند.

    پ
    پ

    محمد عبدالله پور - مردم در فتنه اخیر ماندگاری انقلاب را بر معیشت ترجیح دادند -

    یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار ظهر امروز با حضور  سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسؤولین شهرستان رودبار در حسینیه نیروگاه شهید بهشتی لوشان برگزار شد.

    رودبار ۱۵ شهید، ده‌ها آزاده و ایثارگر از جامعه کارگری این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

    پس از صوت دل‌نشین قاری بسیجی که فضای محفل را نورانی کرد، نوبت به دکلمه خوانی دختر شهید رسید که از دل‌تنگی‌های فراق پدر می‌گفت.

    گریه‌های حضار معنی بخش فضای جان‌سوز این محفل نورانی بود که با دلنوشته های دختر شهید ترسیم‌شده بود و با دل‌تنگی‌های دخترانه‌اش، تولد پدر شهیدش را جشن می‌گرفت.

    فرمانده سپاه  قدس گیلان که سخنران یادواره شهدای کارگری شهرستان  رودبار بود به تشریح جزییات  فتنه اخیر دشمن پرداخت و موفقیت در این فتنه را به لطف و عنایت شهدا دانسته و می‌گوید؛ شهدای عزیز، آتش فتنه اخیر را خاموش کردند، فتنه‌ای که بیش از سه سال توسط دشمن برنامه‌ریزی‌شده بود با عنایت شهدا و بصیرت مردم در نطفه کور شد.

    سردار محمد عبدالله پور بصیرت شناسی و ولایت مداری مردم را در فتنه اخیر مثال‌زدنی خوانده و معتقد است؛ مردم ایران در فتنه اخیر بین معیشت و انقلاب، ماندگاری انقلاب را انتخاب کردند و پشت ولایت و نظام ماندند.

    به گفته وی، مذاکره با گرگ‌صفتان و تنگ‌نظران آمریکایی و اروپایی نتیجه‌ای جز فتنه و نیرنگ نخواهد داشت و همه مسؤولین باید مراقب خنده‌های کینه‌توزانه دشمن باشند.

    تجزیه‌وتحلیل سیاست‌های خارجی و توجه به توانمندی داخلی محور بعدی صحبت‌های فرمانده سپاه  قدس گیلان بود و گفت اعتماد و اعتقاد به تولید، توانمندی و پتانسیل‌های داخل کشور، گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

    دوام و قوام انقلاب اسلامی و مصون ماندن از فتنه‌ها با پایبندی به تفکر بسیجی محقق می‌شود مطلبی بود که عبدالله پور به آن تأکید داشته و معتقد است هرزمانی مدیریت ما با تفکر بسیجی شکل بگیرد دیگر نیازی به مذاکره و توجه به بیرون نداریم.

    به گفته وی، رمز بقای نظام اسلامی نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی در همه رده‌های مدیریتی  جامعه است که به‌ویژه مسؤولین باید به آن توجه کنند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان، امنیت این استان در فتنه اخیر را به‌پاس تلاش‌های بسیجیان و  سربازان گمنام امام زمان (عج) و دیگر نهادها دانسته و می‌گوید؛ گیلانیان غیرتمند همیشه در تمامی صحنه‌ها با بصیر و هوشیارانه عمل کردند و در فتنه اخیر هم‌ بار دیگر این موضوع تثبیت شد.

    ادای احترام و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از غرفه‌های توانمندی‌ها و دستاوردهای داخلی از دیگر برنامه‌های سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در سفر یک‌روزه به رودبار بود.

    فارس

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.