جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد
    03 آذر 1398 - 12:27
    شناسه : 161990
    0

    مجمع انتخاباتی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در رشت برگزار شد و در نهایت محمد رفیعی سرپرست این هیات به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد.

    پ
    پ

    رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت - رئیس هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد - بسکتبال گیلان

    مجمع انتخاباتی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در رشت برگزار شد و در نهایت محمد رفیعی سرپرست این هیات به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد.

    در جریان این انتخابات در سالن کنفرانس پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت ، محمد رفیعی هر ۱۶ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بسکتبال گیلان منصوب شد و محی الدین رجبی دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات بسکنبال گیلان نیز در جریان این انتخابات رایی کسب نکرد.

    محمد رفیعی که به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال استان گیلان انتخاب شده، پیش از این به مدت دو سال و نیم به عنوان سرپرست این هیات در گیلان فعالیت داشت.

    مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این انتخابات گفت: خوشبختانه رضایت مندی در جامعه بسکتبال استان گبلان وجود دارد و همدلی خوبی را در این هیات شاهد هستیم که این امر موجب شده تا این رشته رشد خوبی را داشته باشد.

    مریم بخشی افزود: گروه های خوبی توسط سرپرست در بخش های مختلف در این هیات فعالیت دارند و باید این روند رو به رشد ادامه یابد تا بیش از پیش شاهد موفقیت رشته بسکتبال در استان گیلان باشیم که در این راستا باید همه کمک کنند تا جایگاه بسکتبال گیلان در سطح کشور ارتقاء یابد. در مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان گیلان ، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان ، ابوالفضل صادقی معاون توسعه اداره وزش این استان و اعضای مجمع عمومی هیات بسکتبال گیلان حضور داشتند.

    برنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.