×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نجفی 3 - ناگفته های تازه همسر اول نجفی از قتل میترا استاد -

«سید محمود علیزاده طباطبایی» وکیل پایه یک دادگستری که ابتدا جزو یکی از سه نفر وکلای نجفی بود و اما از سوی نجفی از وکالت در این پرونده عزل شد نکات جدیدی را درباره این پرونده بیان کرد.

وی گفت: وقتی من وکالت آقای نجفی را پذیرفتم و با ایشان ملاقات کردم به هیچ عنوان چهره و رفتار آقای نجفی، چهره و رفتار کسی که مرتکب قتل شده است، نبود. این نکته را بگویم که در خصوص خودکشی آقای نجفی در هتل لاله تهران، خانم تابشیان (همسر اول محمدعلی نجفی) می‌گفت ما وقتی آقای نجفی را از هتل به منزل آوردیم، خشاب و فشنگ کلت آقای نجفی را برداشتم. من نزد آقای نجفی رفتم و گفتم آقای نجفی شما مطمئن هستید که مرحومه را خودتان کشتید. گفت: بله من خودم کشتم. پرسیدم با کدام کلت کشتی؟ گفت با کلت خودم کشتم. گفتم که کلت شما که خشاب و فشنگ نداشت! گفت چه کسی گفته که خشاب و فشنگ نداشته است؟ گفتم خشاب و فشنگ الان نزد ما هست. گفت نه آن را قایمش کنید! گفتم برای چه باید قایمش کنیم؟ کلت شما خشاب و فشنگ نداشته است، اما شما می‌گویید با همین کلت او را کشته‌اید؟ آقای نجفی دوباره تکرار کرد من با همین کلت کشته‌ام.
وی ادامه داد: آقای نجفی مدعی هستند که در حمام مرحوم استاد را کشته‌اند، اما ما می‌بینیم که در اتاق خواب ملافه خونی وجود دارد و حتی کف اتاق هم خون ریخته است. کمدهای اتاق نیز خونی بود. هیچ‌ کدام از این‌ها توجیه و توضیح ندارد. چرا باید دکمه پیراهن مردانه در محل جرم وجود داشته باشد؟ دکمه ای که متعلق به پیراهن نجفی نیست .
این وکیل دادگستری افزود: کلت آقای نجفی ۷.۶۵ بود‌ه است. این گلوله ۹ میلی متری است و متفاوت از اسلحه آقای نجفی است. ۷.۶۵ کلتی است که به مسئولان می‌دهند و اسلحه ۹ میلی متری اسلحه خیلی سنگینی است.
وقتی از آقای نجفی می‌پرسم که شما اسلحه تان ۷.۶۵ است، کلت ۹ میلی متری از کجا آورده‌ای؟ می‌گوید احتمالا هنگام جواز عوض شده است. گفتم مگر چنین چیزی ممکن است که عوض شود؟ بنابراین معتقدم آقای نجفی یک سری چیزها را پنهان می‌کند. به این دلیل من یقین دارم که نجفی قاتل نیست.
محمد علی نجفی قرار است چهارشنبه این هفته – ۶ آذر ماه – باردیگر به صورت علنی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

رکنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.