جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اجرای عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت
    11 آذر 1398 - 15:28
    شناسه : 162601
    0

    عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت به همت مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت انجام شد.

    پ
    پ

    عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت 1 - اجرای عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت - خط کشی محوری مکانیزه

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، با توجه به وظیفه ذاتی مدیریت ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت و با توجه به اجرای روکش آسفالت معابر شهر و وضعیت مساعد آب و هوایی در هفته گذشته عملیات خط کشی محوری مکانیزه با رنگ دوجزئی و ماندگاری بالا در ساعات کاهش ترافیک (حدفاصل ۱ تا ۶ صبح)توسط پیمانکار صلاحیت دار و تلاش شبانه و مجدانه مدیران و ناظران در معابر سعدی، شهید انصاری، شهدای گمنام و شهید بهشتی به حجم حدود ۶۰۰۰ متر طول اجرا شده است.

    عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت 2 - اجرای عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت - خط کشی محوری مکانیزه

    هم چنین در تعدادی از معابر مذکور و دیگر معابر از جمله بزرگراه خلیج فارس، خیابان معلم، میدان جهاد و… که نیاز به علایم افقی داشته اند، عملیات خط کشی عرضی شامل بلوک عابر ، کف نوشتار و… را به حجم تقریبی ۳۰۰ متر مربع در سطح شهر انجام داده است.

    عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت 3 - اجرای عملیات خط کشی محوری مکانیزه در معابر رشت - خط کشی محوری مکانیزه

    علی رغم وجود مشکلاتی هم چون رطوبت بالا ، عدم امکان انسداد بعضی معابر ، زمان بسیار بالای خشک شدن خطوط اجرا شده و… با همکاری و هماهنگی های لازم با بخش مختلف موفق به اجرا خدمتی دیگر در راستای افزایش ایمنی به رشتوندان عزیز شده ایم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.