×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2019 12 12 09 17 04 - در همه حال آماده کمک به اقتصاد رسانه های استان هستیم -

اعضای مدیره خانه مطبوعات گیلان با دکتر محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان ضمن تقدیر و سپاس از توجه و کمک های سازمان برنامه و بودجه به مطبوعات و رسانه های استان و تامین هزینه سفر ۴۲۰ نفر از خبرنگاران گیلان به مشهد مقدس خواستار استمرار حمایت های ویژه به جامعه رسانه ای شدند.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان نیز با ارج نهادن به تلاش ها و فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه استان گفت: در همه حال آماده کمک به جامعه رسانه ای استان و خانه مطبوعات گیلان هستیم و از هر گونه طرح و پیشنهاد برای پیشبرد اهداف رسانه ها و کمک به اقتصاد آنها استقبال خواهیم کرد.

دکتر کیوان محمدی افزود: در سال جاری و در قالب کمک به مطبوعات و رسانه های استان و اعزام خبرنگاران به مشهد مقدس مجموعا حدود ۷۰۰ میلیون تومان به این حوزه کمک مالی شد که باز هم برای چنین حمایت های فرهنگی و رسانه ای آمادگی داریم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه پیگیری ها و تعامل خانه مطبوعات در راستای پیشبرد امور رسانه ای با دستگاه ها و مدیران استان مناسب بوده و امیدوارم دست اندرکاران رسانه ای استان نیز مطالبات خود را از طریق این صنف حامی رسانه دنبال کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان همچنین اظهار داشت: طی سال جاری جلسات مشترکی که با کمیسیون فرهنگی شورای شهر

رشت و خانه مطبوعات گیلان برای اجرا و ساخت نماد روزنامه خیرالکلام به عنوان اولین روزنامه گیلان داشتیم، نتیجه بخش بوده و هم اکنون با تعیین جا و مکان و مقدمات کار آماده اجرا می باشد که امیدواریم تا روز خبرنگار سال آینده آماده رونمایی شود.

محمدی در خاتمه از آمادگی این سازمان برای کمک به بازسازی و مرمت ساختمان خانه مطبوعات گیلان خبر داد و گفت: هیات مدیره با تهیه طرحی مناسب و برآورد هزینه ها می توانند پیگیر امور باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.