×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۹ ۱۲ ۱۲ ۰۹ ۰۴ ۱۲ - طرح های پیشنهادی جهت ساماندهی و کاهش ترافیک در نقاط پرتردد لنگرود همچون میدان شهید املاکی و میدان بسیج -

جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهر لنگرود با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای شهر لنگرود ، رئیس پلیس راهور ، معاونین عمرانی و خدمات شهر شهرداری و کارشناسان مربوطه ، عصر روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۸ در دفتر شهردار برگزار گردید.

در این جلسه شهردار لنگرود با اشاره به ترافیک بالای میدان شهید املاکی بعد از باز شدن مسیر کنار گذر (بویژه در ایام تعطیلات) گفت : بحث ترافیک شهر لنگرود از جمله موضوعاتی است که تدبیر و باز گردن گره آن به تلاش و مشارکت همه کارشناسان و مسئولین مربوطه مرتبط بوده و ما نیز با تمام توان آمادگی هرگونه همکاری در مدیریت بهینه این پروژه را داریم.

سید مهدی رجایی سپس اقدامات تاثیر گذار و طرح های پیشنهادی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت ساماندهی و کاهش ترافیک در نقاطی همچون میدان شهید املاکی و میدان بسیج مطرح نمود و جهت بررسی جوانب امر و چگونگی اجرای بهتر آن از اعضای حاضر در جلسه خواست تا دیدگاه های کارشناسی خویش را ارائه نمایند تا با جمع بندی نظرات به خروجی مناسبی دست یابیم و از ماحصل آن ، شهروندان عزیز لنگرودی و مسافرین عبوری، بزودی شاهد کاهش ترافیک ، بویژه در داخل شهر و مسیر خیابان آزادی (اطراف میدان بسیج) باشند .

مهندس حسن دوست (نائب رئیس شورای اسلامی شهر) : پارک دوبله خودروها در سطح شهر ، بخصوص در ساعات اوج ترافیک ، مورد اعتراض شهروندان لنگرودی است

حمل خودروهای متخلف با جرثقیل به پارکینگ ، اولین اقدام بازدارنده جهت ساماندهی این مشکل است و نظم دادن به این سیستم خواسته ما از مدیریت زحمتکش پلیس راهور می باشد.

مهندس کامکار (سخنگوی شورای اسلامی شهر) : متاسفانه بعضا ایستگاه های تاکسی شهری ، تبدیل به پارکینگ تاکسی ها شده و درخواست شهروندان لنگرودی ، افزایش تعداد تاکسی های گردشی و کاهش حضور تاکسی ها در ایستگاه ها و عدم پارک ایشان در خارج از فضای خط کشی با مدیریت و اعمال قانون توسط پلیس راهور می باشد.

ساماندهی وضعیت پارک خودروها در جلوی نمایشگاه های اتومبیل که عملا در پیاده روهایی که به تازگی بهسازی شده ، خودروها را پارک می کنند و ایضاً اتخاذ تدبیری در خصوص پارک خودروهای کسبه در مسیر کوچه فرید تا میدان اصلی شهر ، مورد مطالبه شورای اسلامی شهر است.

مهندس منصفی (رئیس شورای اسلامی شهر) : در ساعات اوج ترافیک و تعطیلی مدارس در نقاطی همچون میدان آیت الله شمس لنگرودی و میدان جنب باغ ملی ، گره ترافیکی به وجود می آید. سازمان حمل و نقل شهرداری جهت رنگ آمیزی ایستگاه های تاکسی ، نصب جداکننده ها و مدیریت ایستگاه موتورسیکلت در میدان اصلی شهر با هماهنگی پلیس راهور اقدامات لازم را معمول دارد.

سرهنگ مرمری (رئیس پلیس راهور) : از همکاری های شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت ساماندهی ترافیک شهری تقدیر نموده و از پیشنهادات ارائه شده در این جلسه نیز استقبال میکنیم.

در این جلسه همچنین از سوی مهندس شفیعی “معاون عمرانی” و مهندس حسن پور “رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود” پیرامون موضوعاتی از قبیل : همکاری شورای ترافیک جهت ساماندهی میدان امام حسن مجتبی(ع) و جابجایی تابلوهای خطی و نصب چراغ چشمک زن میدان شهید املاکی نیز مواردی مطرح شد.

ایضا مهندس وکیل صادقی “معاون خدمات شهری” نیز در خصوص همکاری پلیس راهور جهت اعمال قانون وانت های پارک شده در کنار خیابان که سد معبر به وجود می آورند از ایشان تشکر کرد و خواهان ادامه این همکاری تا رفع کامل این مشکل شد.

در انتهای جلسه طرح پیشنهادی شهرداری لنگرود برای میدان بسیج توسط شهردار لنگرود ارائه شد که مورد موافقت اعضای کارگروه قرار گرفته و بزودی اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.