سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمام چیزهایی که باید درباره طراحی آنلاین گرافیک بدانید
    14 دی 1398 - 17:44
    شناسه : 164531
    0

    طراحان و استودیوهای حرفه‌ای مثل استودیو طراحی آنلاین گرافیک هورفر به صاحبان کسب‌وکار، چه یک فروشگاه کوچک و محلی باشد چه شرکتی بزرگ و بین‌المللی، کمک می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطب معرفی کرده و در ذهن آنها ماندگار شوند.

    پ
    پ

    1 - تمام چیزهایی که باید درباره طراحی آنلاین گرافیک بدانید - سفارش آنلاین طراحی

    از طراحی لوگو گرفته تا تبلیغات، صاحبان کسب‌وکار برای فعالیت‌های متنوعی به طراحان گرافیک نیاز دارند. در یک کلام، بخش بسیار مهمی از وجهه و تاثیرگذاری هر کسب‌وکاری به شمایل و هویت بصری که گرافیست برایش طراحی می‌کند بستگی دارد. طراحان و استودیوهای حرفه‌ای مثل استودیو طراحی آنلاین گرافیک هورفر به صاحبان کسب‌وکار، چه یک فروشگاه کوچک و محلی باشد چه شرکتی بزرگ و بین‌المللی، کمک می‌کنند تا محصولات و خدمات خود را به مخاطب معرفی کرده و در ذهن آنها ماندگار شوند.

    آراسته کردن ظاهر برندتان

    کسب‌وکارتان که کم کم پا گرفت، زمان آن می‌رسد که به سراغ یک استودیوی مجرب بروید و سفارش‌های گرافیکی برندتان را به او بسپارید. اما مشکل اینجاست که امروزه کمتر کسی وقت و حوصله دارد تمام شهر را زیر پا بگذارد و به دنبال یک استودیوی خوب بگردد. خوشبختانه این مشکل هم به کمک اینترنت حل شده است. هر کجای دنیا که باشید می‌توانید به سراغ استودیوی طراحی گرافیک آنلاین بروید.

    مزیت سفارش آنلاین طراحی در این است که شما می‌توانید با یک کلیک کارنامه طراح را نگاه کنید و از تجربه او باخبر شوید. همچنین، قادرید هر لحظه که دوست داشتید در شبکه‌های اجتماعی با او ارتباط بگیرید. در طول آماده‌سازی سفارش هم البته پشتیبانی 24 ساعته دارید و نگران رفت‌وآمد و اتلاف وقت هم نیستید. همین دلایل باعث می‌شوند که طراحی آنلاین برای شما باکیفیت‌تر، سریع‌تر، و مقرون به صرفه‌تر تمام شود.

    2 3 - تمام چیزهایی که باید درباره طراحی آنلاین گرافیک بدانید - سفارش آنلاین طراحی

    اما یک استودیو دقیقا چه می‌کند؟

    یک بازیگر برای درخشیدن روی فرش قرمز به طراح گریم، طراح مد، و خیاط نیاز دارد تا آراسته، جذاب، و چشمگیر شود. برند شما هم برای درخشیدن در عرصه پررقابت تجارت به طراحی نیاز دارد که آن را از رقبا متمایز کند، توجه دیگران را جلب کند، و به بهترین روش ممکن شما را به دیگران بشناساند. کار همه این طراحی‌ها را استودیو طراحی گرافیک انجام می‌دهد. پس می‌توان گفت که طراحان گرافیک همه فن حریف هستند.

    بعضی‌ها خیال می‌کنند کار استودیو با طراحی لوگو به پایان می‌رسد. اما این فقط یکی از هنرهایی است که از انگشتان آنها می‌بارد، استودیو همچنین می‌تواند برای شما:

    کارت ویزیت طراحی کند. تاثیر اولیه‌ای که کارت ویزیت می‌گذارد بسیار مهم است. شما می‌خواهید از همان ابتدا برندتان را آنطور که شایسته‌اش است به مشتری معرفی کنید. گرافیست حرفه‌ای این را خوب می‌داند و با ایده‌پردازی صحیحح، نوشته‌ها، لوگو، و رنگ‌بندی کارت را طراحی می‌کند.

    بروشور، کاتالوگ، پوستر و تراکت از دیگر مواردی هستند که توسط طراح گرافیک برای شما تهیه می‌شوند. با نگاه کردن به یک پوستر یا کاتالوگ جذاب که رنگ‌های دلنشین و تایپوگرافی متناسبی داشته باشد، حس تمایل و ترغیب در مخاطب ایجاد می‌شود. در نتیجه احتمال اینکه به خرید از شما جذب و تبدیل به مشتری شما شود تا درصد قابل‌توجهی بالا می‌رود.

    موشن‌گرافیک و دیگر پلن‌های تبلیغاتی هم به‌وسیله استودیو ترسیم و تهیه می‌شوند. موشن‌گرافی یک ویدئوی گرافیکی تبلیغاتی است که با انیمیشن و نوشته‌های جذاب و دوست‌داشتنی هم محصول و خدمات شما را معرفی و تبلیغ می‌کند، هم مثل یک فراخوان انگیزشی آنها را به سمت خرید از شما سوق می‌دهد. از آنجا که هزینه تبلیغات ممکن است زیاد تمام شود و فرصت آزمون و خطای چندانی در این کار وجود ندارد، بهتر است کار خود را به طراحی بسپارید که خلاق و باتجربه باشد.

    3 - تمام چیزهایی که باید درباره طراحی آنلاین گرافیک بدانید - سفارش آنلاین طراحی

    سخن آخر قبل از سفارش طراحی گرافیک

    پیش از آنکه به سراغ استودیو طراحی بروید باید چند مورد را دقیقا مشخص کنید.

    هدف: هدف شما در بازار تجارت چیست؟ دوست دارید به چه جایگاهی برسید و محصولات و خدمات شما چگونه شناخته شوند؟

    مخاطب: مشتری‌های بالقوه شما چه کسانی هستند؟ دوست دارید با چه قشر یا گروه سنی بیشتر ارتباط برقرار کنید؟ ترجیح می‌دهید با چه تصویری در ذهن مخاطب به خاطر سپرده شوید؟

    بودجه و زمان: مشخص کنید که به دنبال یک طرح اقتصادی و مقرون به صرفه هستید یا حرفه‌ای و همه چیز تمام. استودیو هر دو پلن را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با توجه به فاکتورهایی که دارید تصمیم‌گیری کنید. همچنین، شما باید برنامه زمانی خود را به طراح بگویید. می‌توانید تاریخ تحویل را با توجه به روز افتتاحیه یا رونمایی محصولتان تنظیم کنید.

    همه این موارد باید به طراح گفته شوند تا گرافیک نهایی نماینده تمام و کمالی از برند شما باشد. حال که برنامه مشخصی برای خود تنظیم کرده‌اید دیگر آماده هستید که صفحه استودیو طراحی گرافیک را باز کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

    برای دریافت مشاوره رایگان در مورد طراحی لوگو با شماره های 02128424855 – 09027173190 تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.