×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

1 - خودکشی ترامپ از ترس انتقام -

سید امین نیکدل تحلیلگر و فعال رسانه‌ای در دلنوشته‌ای پس از شهادت سردار سلیمانی، نوشت:

دیدم ترامپ در پیامش بعد از ترور حاج قاسم نوشته بود: مردم ایران از او متنفر بودند

او شاید با خود دو فکر عمده در پس این ترور داشت: شعله ور تر شدن آشوبهای منطقه ای و همچنین ایجاد فتنه ای جدید در ایران مثل آبان ماه

اما تنفر مردم منطقه و ایران از این اقدام و اتحاد مجدد شیعیان عراق بعد از این ترور نشان داد تحلیل غلط و اطلاعات غلط ترامپ کاملا نتیجه برعکسی داشت.

اما باز هم اطلاعات ناقص آمریکا از ایران و محور مقاومت باعث شد تا به گفته امام جمعه تهران پیام عجیبی را به ایران برساند که هماهنگونه انتقام بگیرید که ما عمل کردیم (اگر نه پالایشگاههای ایران را میزنیم) «به گفته یک سناتور آمریکایی»

این پیام دو پیام دارد یکی پنهان و دیگری آشکار

پیام آشکار این است که ترامپ ترجیح می‌دهد در این قمار یک ژنرال یا یک وزیرش مورد انتقام محور مقاومت قرار بگیرند اما درگیری گسترده نشود که از ترس این موضوع، تهدید هم میکند (البته تجربه سرنگونی پهپادشان را بد نیست مرور کند)…

پیام پنهان این نامه این است که ترامپ که در حالت غیر طبیعی تصمیمی را گرفت تا شاید بدین وسیله بتواند رای بیاورد حالا نگران این است که اگر تلفات سربازان آمریکایی زیاد شود قطعا در آمریکا و مردم کشورش نیز مورد بازخواست قرار می‌گیرد که با این حماقت سربازان آمریکایی را روانه تابوت خواهد کرد.

البته در این دو روز هم مردم آمریکا با پیامهای متعددی خطاب به مردم ایران و سپاه پاسداران نوشته بودند ما دست ترامپ گروگانیم اگر میخواهید انتقام بگیرید جوری عمل نکنید که ما داغدار عزیزانمان شویم یا یک کاربر که مختصات جغرافیایی کاخ سفید را در نقشه مشخص کرده بود و نوشته بود : ایران عزیز اگر میخواهید انتقام بگیرید مرکز فتنه این ساختمان است.

به نظر می‌آید ترامپ به هیچ یک از اهداف این ترور کور نرسید و آنکس که بودنش و حیاتش باعث ایجاد امنیت منطقه و وحشت دشمنان می‌شد، شهادتش نیز ترس غیر قابل وصفی در دشمنان ایجاد کرده و باعث وحدت در منطقه‌ای شد که آمریکا با هزینه فراوان در پی آشوب در آن بود.

بزرگترین تحلیل اشتباه ترامپ در این ترور هم این بود که فکر می‌کرد نیروی قدس سپاه و محور مقاومت شخص محور است همان اشتباهی که منافقین در ترور بهشتی و رجایی‌ها مرتکب شدند و اسراییلی‌ها در ترور عماد مغنیه ها…

غم نبود قاسم سلیمانی سنگین است اما هدف را فراموش نمی‌کنیم.

هدف ما نابودی رژیم صهیونیستی است و هیچ اتفاقی و هیچ تروری نمی‌تواند امنیت این رژیم جعلی را تامین کند.

امروز سلیمانی نیست اما میلیون ها سلیمانی در محور مقاومت حاضرند تا در این راه پیش قدم شوند …

ایکاش ترامپ می‌دانست و ایکاش کسی برای اون ترجمه میکرد که در فرهنگ اسلامی ما شهادت را تبریک میگوییم!

اگر همین را بفهمد میداند که از امروز او را نه یک بار بلکه روزی صد بار زجر کُش خواهیم کرد!

تا به حال شنیده‌اید که برخی اعدامی‌ها از انتظار دیوانه کننده مرگ خود کشی می‌کنند!؟ حالا ترامپ بماند با انتظار انتقام ما.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.