چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر چه کارها به سمت مردمی تر شدن حرکت کند ماندگاری بیشتری خواهد داشت
    05 فروردین 1395 - 12:59
    شناسه : 1653
    2

    استاندار گیلان گفت: یکی از مهمترین موارد در اجرای برنامه های مختلف باید توجه به جنبه ی مردمی بودن آن باشد به گزارش خبرگزاری «با مردم»، محمدعلی نجفی صبح امروز در نخستین روز کاری در سال ۱۳۹۵ از ادارات کل و واحدهای مستقر در استانداری بازدید و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از […]

    پ
    پ

    نجفی-25-250x172استاندار گیلان گفت: یکی از مهمترین موارد در اجرای برنامه های مختلف باید توجه به جنبه ی مردمی بودن آن باشد

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، محمدعلی نجفی صبح امروز در نخستین روز کاری در سال ۱۳۹۵ از ادارات کل و واحدهای مستقر در استانداری بازدید و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان دولت در سال گذشته ضمن شنیدن مسائل و مشکلات کارکنان و گزارش مدیران کل ستادی از اقدامات سال گذشته و برنامه های سال جدید اظهار کرد : با تجربه ای که در سالهای گذشته اندوخته اید باید با پشتکار بیشتر تلاش کنیم تا وعده های دولت محقق شود .

    وی خاطرنشان کرد : همه ی کارکنان دولت در گیلان برای تحقق شعار سال و اجرای راهبردهای دولت پشتکار لازم را داشته باشند تا بهتر از سال گذشته باشیم.

    استاندار گیلان با اشاره به جایگاه استانداری گیلان به عنوان نماینده حاکمیت در استان گفت : عملکرد ما باید به گونه ای باشد تا همه به استانداری به عنوان خیمه سرافرازی نظاره کنند .

    نجفی با اشاره به وظایف حاکمیتی ، اجرایی و نظارتی استانداری خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین موارد در اجرای برنامه های مختلف باید توجه به جنبه ی مردمی بودن آن باشد .

    نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد : هر چه کارها به سمت مردمی تر شدن حرکت کند ماندگاری بیشتری خواهد داشت .

    وی توجه به جنبه های مردمی کارها را در ارتقای شاخص های امنیتی نیز موثر دانست و گفت : گیلان یکی از امن ترین استانهای کشور محسوب می شود و به دلیل توجه به جنبه های مردمی و امنیت مناسب است که نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان بالا است .

    استاندار گیلان همچنین با اشاره به مهم دانستن اطلاع رسانی صحیح از اقدامات نظام گفت : یکی از مواردی که همواره از مدیران استان و روابط عمومی ها خواسته ام این است که در ارائه ی آمار و ارقام مبالغه نشود و به گونه ای به مردم منتقل گردد تا در صحت آن تردید نکنند .

    وی با بیان اینکه مردم به دنبال تحقق برنامه های مسئولان هستند گفت : مردم برای اینکه از تحقق برنامه های مسئولان مطلع شوند اخبار و گزارش های عملکرد آنان را پیگیری می کنند از اینرو باید در سال جدید تلاش ها را بیشتر کنید .

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.