چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تکلیف، تعطیل بردار نیست/ اعتراض کتبی خود را به شورای نگهبان اعلام کردم
    26 دی 1398 - 17:52
    شناسه : 165300
    0

    رضا حیدری نژادکاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل و رئیس سابق اداره گاز لاهیجان، طی بیانیه ای اعلام کرد شکایت خود را جهت بررسی مجدد خود به شورای نگهبان ارائه کرده است.

    پ
    پ

    دکتر حیدری نژاد - تکلیف، تعطیل بردار نیست/ اعتراض کتبی خود را به شورای نگهبان اعلام کردم - انتخابیه لاهیجان

    رضا حیدری نژاد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل و رئیس سابق اداره گاز لاهیجان، طی بیانیه ای اعلام کرد شکایت خود را جهت بررسی مجدد خود به شورای نگهبان ارائه کرده است.

    در بیانیه وی آمده است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ثُمَّ نُنَجِّی رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا کَذَلِکَ حَقًّا عَلَیْنَا نُنجِ الْمُؤْمِنِینَ.
    سپس رسولان خود و کسانی را که ایمان آوردند نجات می‌دهیم، چنین است بر عهده ما که مؤمنان را نجات بخشیم.
    یونس؛ ۱۰۳

    مردم شریف لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه، احتراما به استحضار می رساند بر اساس رای هیأت محترم نظارت بر انتخابات یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی، صلاحیت اینجانب به استناد ماده ۲۸، بند ۱ (اعتقاد و التزام عملی به اسلام) و بند ۲ (التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی) رد اعلام گردید.
    معتقدم همچنانکه اینجانب در طول زندگی و ۲۲ سال سابقهٔ کار، بویژه ۷ سال مدیریت در شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل تلاش کردم عملکردم موجب رضایت خداوند و مردم باشد، اعضای محترم هیات نظارت نیز در راستای تکلیف قانونی خود عمل می نمایند.
    تکلیف، تعطیل بردار نیست و امروز مهمترین تکلیف، ایجاد همدلی و اتحاد برای کمک به رفع مشکلات مردم و کاهش درد و آلام آنها است.
    اینجانب با مشورت و نظر تیم انتخاباتی و همراهان همدل با مردم و نظام، با توجه به کارنامهٔ شفاف خود در اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، برابر قانون اعتراض کتبی خود را در تاریخ ۹۸/۱۰/۲۳ جهت بررسی مجدد، در دفتر شورای محترم نگهبان ثبت نموده ام.
    ضمن تشکر و قدردانی از یکایک همراهان و مردم شریف و فهیم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل که با پیگیریهای مکرر موجب دلگرمی تیم انتخاباتی ما گردیده اند خواهشمند است یکپارچگی، شور و همدلی خود را تا پایان زمان بررسی اعتراض حفظ نموده و از هرگونه رفتار و اظهارنظری خارج از چارچوب قانون اساسی پرهیز نمایند انشالله در برگزاری انتخاباتی پرشور در تاریخ ۲ اسفند همراه و همدل باشیم.
    قطعا اگر خواست خداوند بر این قرار گیرد که در میان تایید صلاحیت شده ها باشم، تعهد میکنم با اخلاص و صداقت در راستای رضای خداوند، همچون گذشته به مردم خدمت نمایم.

    رضا حیدری نژاد
    کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.