پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لغو مرخصی مدیران بخش های خدمات رسان شهرستان رودسر
    03 بهمن 1398 - 22:36
    شناسه : 165714
    0

    شهرداران ، بخشداران و مسئولین دستگاههای خدمات رسان تا عادی شدن شرایط در شهرستان مستقر باشند و از حوزه ماموریت خود خارج نشوند.

    پ
    پ

    حسین اسمعیل پور فرماندار فومن - لغو مرخصی مدیران بخش های خدمات رسان شهرستان رودسر - استانداری گیلان

     عصر امروز فرماندار رودسر در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه همه دستگاهها آمادگی لازم را برای مواجهه با حوادث احتمالی داشته باشند گفت : شهرداران و بخشداران و مسئولین دستگاههای خدمات رسان تا عادی شدن شرایط در شهرستان مستقر باشند و از حوزه ماموریت خود خارج نشوند .

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر بر ضرورت کاهش مصرف گاز تاکید کرد و افزود : واحدهای تولیدی پرمصرف نسبت به تفکیک بخش اداری و تولیدی خود در اسرع وقت اقدام نمایند .

    فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به ظرفیت عظیم نیروهای بسیجی در شهرستان اشاره کرد و گفت : نیروی پرتوان بسیج همواره در همه شرایط در کنار سازمانها بوده و باید از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کنیم .

    وی از اداره تبلیغات اسلامی خواست تا با هماهنگی هیات امنای مساجد نسبت به باز بودن مساجد بین راهی در این چند روز اقدام نمایند تا مسافران بتوانند در آنجا مستقر شوند .

    حسین اسمعیل پور بر لزوم مهیا کردن و مواد غذایی مورد نیاز در حوادث احتمالی تاکید کرد و افزود : اداره صنعت و معدن و تجارت به گونه برنامه ریزی نماید تا در شرایط بحرانی از ظرفیت اصناف و بازار برای تامین مواد غذایی استفاده شود.

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.