×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2020 01 23 13 14 44 - نقشه دوست شیطان صفت برای شیرین و فرزندش در باغ شهرری + عکس -

به گزارش رکنا، محمد ۴۷ ساله بیست و سوم اردیبهشت امسال ، بعد از کشتن مرد جوانی به نام شاپور وقتی که قصد داشت خواهر سالخورده وی به نام شیرین و خواهرزاده اش به نام شهاب را نیز سر به نیست کند با فریاد های کمک خواهی زن سالخورده در باغی در حاشیه شهرری از سوی همسایه ها بازداشت شد و پرده از جنایت فجیع برداشت.

این مرد در تشریح جنایت گفت: من ۱۰ سال قبل با شاپور آشنا شدم و در چند پروژه کاری با او سرمایه گذاری کردم .من به شاپور و خانواده اش گفته بودم خیر هستم .به همین خاطر و به بهانه کمک به نیازمند ها از آنها حدود ۵۰۰ میلیون تومان، پول گرفته بودم. اما شاپور متوجه ماجرا شده بود و می خواست ۵۰۰ میلیون تومان را به همراه سودش از من بگیرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا شاپور را سر به نیست کنم .

وی ادامه داد : من به شاپور و خواهرش گفته بودم صاحب یک شرکت در اروپا هستم که می توانم آنها را برای کار به اروپا بفرستم .من به بهانه دادن مدارک سفر به شاپور او را به باغی در حاشیه شهر ری کشاندم و او را کشتم و جسدش را به داخل چاه انداختم. صبح روز بعد به بهانه ای خواهر شاپور و پسرش را نیز به باغ کشاندم. به شهاب گفتم مدارک او و مادرش برای سفر به اروپا، در عمق چاه قرار دارد و باید به داخل چاه برود و مدارک را بیاورد .من پاهای او را با طناب بستم و وقتی شهاب وارد چاه شد طناب را بریدم تا به داخل چاه سقوط کند . اما او در میانه چاه گیر کرد و معجزه آسا زنده ماند. من می خواستم شیرین را هم بکشم که با داد و فریاد همسایه‌ها را مطلع کرد .

مرد خشن در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

این مرد در دادگاه اظهارات دروغینی را مطرح کرد تا از اتهام قتل تبرئه شود.

وی گفت به دستور خواهر قربانی که با اجنه در ارتباط بوده است دست به چنین جنایتی زده و قصد کشتن شیرین و پسرش را نیز داشته که ناکام مانده است.

با پایان اظهارات دروغ این متهم قضات وارد شور شدند و دیروز وی را به قصاص و سه سال زندان محکوم کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.