×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

BuRUGOnW8Yh0 - افشای رسوایی اخلاقی کینگ آلبرت پادشاه پیشین بلژیک+عکس - رسوایی اخلاقی

شش سال تلاش پیگیر دِلفین بویل سرانجام به نتیجه رسید و کینگ آلبرت دوم که هفت سال پیش به شکلی ناگهانی و مرموز از مقام پادشاهی بلژیک کنار کشید، پذیرفت این زن ۵۱ ساله دختر واقعی اوست. آزمایش دی‌ان‌ای پدر و دختر مثبت از آب درآمد و مشخص شد پادشاه پیشین بلژیک در دهه ۱۹۶۰ از یک رابطه خارج از زناشویی یک دختر داشته و در تمام این ۵۰ سال آن را مخفی کرده است.

آلن برنبوم، وکیل پادشاه پیشین و ۸۵ ساله بلژیک روز گذشته بیانیه‌ای منتشر و در آن تایید کرد کینگ آلبرت دوم نتیجه آزمایش DNA و حکم دادگاه بروکسل را می‌پذیرد و اعتراف می‌کند پدر دلفین است. از سوی دیگر، آلن دی‌یونگ (وکیل خانم دلفین بویل) اعلام کرد در این شرایط ترجیح می‌دهد درباره ماجرا و پرونده حقوقی پدر و دختر اظهار نظر نکند. بر اساس قانون بلژیک، دلفین حالا وارث یک‌هشتم تمام اموال و دارایی‌های کینگ آلبرت دوم است.

خانم بویل از ۲۰ سال پیش برای ثابت کردن رابطه پدر و دختری با پادشاه پیشین بلژیک تلاش می‌کرد اما درخواست‌های او با وجود داشتن شواهد و مدارک از دوران کودکی به نتیجه نمی‌رسید. جالب اینکه کینگ آلبرت دوم به دختر خود لقب پاپیون یا پروانه هم داده بود. دلفین سال ۲۰۱۳ فرزند بزرگ‌تر خود ژوزفین را به دلیل بیماری سینه‌پهلو در بیمارستان از دست داد و همان شد که کمبود پدر را بیش از هر زمان دیگر احساس کرد.

او با تکیه بر شهادت‌های دوستانش پرونده را به دادگاه کشاند و سرانجام پاییز گذشته قرار شد پادشاه بلژیک برای روشن شدن ماجرا آزمایش دی‌ان‌ای بدهد. دادگاه بروکسل تهدید کرده بود به ازای هر روز خودداری کینگ آلبرت دوم از حضور در آزمایشگاه، او باید پنج هزار یورو جریمه بپردازد. با روشن شدن نتیجه آزمایش، رابطه پدر و دختری آلبرت و دلفین هم پس از حدود ۵۰ سال تایید شد.

هفت سال پیش همزمان با کناره‌گیری ناگهانی کینگ آلبرت دوم از مقام پادشاهی به بهانه سلامت جسمی، مادر دلفین برای نخستین بار لب به سخن گشود. بارونس سبیل در یک گفتگوی تلویزیونی فاش کرد حاصل رابطه او با آلبرت دختری به نام دلفین است؛ ارتباطی که از ۱۹۶۶ تا ۱۹۸۴ ادامه داشته و البته به بحران در زندگی زناشویی رسمی پادشاه وقت بلژیک هم دامن زده است./همشهری آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.