×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

ContentImages 3429 - جمالی نژاد: کارامدی و شفافیت مدیریت شهری در کنار انضباط مالی و اولویت بندی اجرای پروژه ها تاثیر زیادی در امید مردم به آینده دارد -

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد در حاشیه این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاش مدیریت شهری کاشان پروژه های مختلف عمران شهری شامل آسفالت معابر، توسعه فضای سبز شهری، انتقال فاز دوم پساب های شهری به طول هفت کیلومتر، بهسازی معابر شهری و پارکینگ مکانیزه و پروژه های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری و همچنین باززنده سازی گذرهای تاریخی – فرهنگی شهر کاشان به بهره برداری رسید و مردم طعم شیرین آنها را خواهند چشید.

وی همچنین به کلنگ زنی آغاز چند پروژه عمران شهری شهرداری کاشان از جمله دو پارک، پردیس فرهنگی، خانه هنرمندان و مجموعه ورزشی اشاره نمود.

وی در ادامه اضافه کرد: طی دهه فجر امسال ۲۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر۳۴۳ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عزم جمعی و وفاق ملی، زمینه ساز رفع مشکلات و چالش هاست، گفت: کارامدی و شفافیت مدیریت شهری در کنار انضباط مالی و اولویت بندی اجرای پروژه ها، تاثیر زیادی در امید مردم به آینده دارد و فعالان این عرصه باید ضمن آسیب شناسی برنامه ها و اقدامات به مطالبه اصلی مردم که کارامدی مدیریتی و اداره مطلوب شهرهاست، پاسخ داده و آن را با جدیت پیگیری نمایند.

جمالی نژاد همچنین گفت: کاشان تنها یک نام نیست بلکه نشانه و نماد بزرگی از حیات فرهنگی و تمدنی ایران و کانونی زایا در ایران ماست وحال که علاقه مندان به طبیعت، تاریخ، فرهنگ، معماری، آداب و رسوم در پی گسترش حوزه تعاملات خود با سایر کشور ها و شهرها هستند، کاشان با جاذبه های طبیعی و گردشگری متنوع و سرمایه های بزرگش در این عرصه ها داری ظرفیت های مناسبی در ایجاد فرصت‌های جدید تبادل افکار و دانش های معماری و برنامه ریزی شهری و آداب و رسوم و گردشگر می باشد.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از صنعت گردشگری به عنوان یکی از پایه‌های اصلی و استوار اقتصادهای شهری، منطقه ای، ملی و جهانی یاد کرد و‌ گفت: گردشگری کمک بزرگی به رشد سریع کشورها در فرایند توسعه پایدار و متوازن می‌کند و با توجه به اهمیت آن دیگر فقط محدود به بعد اقتصادی نیست و تاثیر آن در توسعه انسانی، توسعه اجتماعی، توسعه فرهنگی و توسعه سیاسی و دیپلماسی عمومی نیز حائز اهمیت فراوان است و کاشان می تواند در این عرصه نقش های مهم تری ایفا نماید و وارد چشم اندازه ای جدیدی از برنامه ریزی و اجرای آنها شود.

وی همچنین با اشاره به حجم طرح های افتتاح شده در همین چند روز در گوشه و کنار کشور، گفت: در استان اصفهان نیز طرح های خوبی به بهره برداری رسیده است و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های استان به فضل الهی مسیر توسعه در بخش های مختلف را طی خواهد کرد.

معاون عمرانی وزیر کشورهمچنین تصریح کرد: به فضل الهی مردم ایران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را با سرفرازی، شکوه و عظمت برگزار خواهند کرد و حضورشان در این مراسم این پیام را به دنیا منتقل خواهد کرد که ملت ایران بر انقلاب اسلامی و توسعه کشور پافشاری و بر آرمان های امام و رهبری اصرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.