پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برداشتن گامی موثر در توسعه کارهای عمرانی در آستانه اشرفیه
    18 آذر 1398 - 2:17
    شناسه : 166763
    0

    شهردار آستانه اشرفیه از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری آستانه اشرفیه به منظور تسریع در روند کارهای عمرانی در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    دانش شکیب 1 - برداشتن گامی موثر در توسعه کارهای عمرانی در آستانه اشرفیه -

    محمد دانش شکیب در گفت و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ با اشاره به تجهیز ناوگان شهرداری در آستانه اشرفیه، اظهار کرد: با تلاش همکاران و پیگیری اعضا شورا یک دستگاه بنز مایلر ۱۰ چرخ و یک دستگاه بکهو لودر خریداری و در اختیار ناوگان شهرداری قرار گرفت.

    وی با اشاره به میزان مبلغ هزینه شده برلی تجهیز ناوگان شهرداری گفت: بنز مایلر با مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان و بکهو لودر با مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان خریداری شده است.

    شهردار آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه تجهیز ناوگان موتوری در شهرداری باعث تسریع در روند کارهای عمرانی می شود، تصریح کرد: متأسفانه ناوگان موتوری شهرداری در حال فرسوده شدن بودند که با تجهیز این دو موتور علاوه بر صرفه جویی هزینه، روند کارهای عمرانی در این شهر افزایش پیدا می کند.

    دانش شکیب با تاکید بر همراهی در توسعه شهر افزود: بخشی از هزینه خرید این دستگاه ها از محل پرداخت عوارض شهروندان محترم می‌باشد و امیدواریم شهروندان گرامی با پرداخت بموقع عوارض ، شهرداری را در مسیر توسعه شهری یاری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.