پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از برف گیلان
    23 بهمن 1398 - 22:16
    شناسه : 166796
    0

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از برف استان گیلان خبر داد.

    پ
    پ

    t3 1581519639 1b2a85a1 cdd - اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از برف گیلان - برف گیلان

    دکتر محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در جریان بازدید هوایی از مناطق برف گرفته استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای جبران خسارت های ناشی از برف گیلان۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

    وی ادامه داد: از این میزان اعتبار، ۲۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت های مربوط به تأسیسات برق و ۳۰ میلیارد تومان نیز بابت تامین هزینه های ضروری اولیه ، بازسازی سایر زیربناها و تاسیسات عمومی آسیب دیده ناشی از برف شدید در استان گیلان است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: از دیروز که بارش برف برای مسافران و ساکنان گیلان مشکلاتی ایجاد کرد؛ در تماس های مکرر با استاندار گیلان هماهنگی ها انجام شد.

    به گفته دکتر نوبخت؛ وزیر کشور در جلسه امروز هیات دولت گزارشی از بارش برف ارائه کرد و مقرر شد با رییس سازمان مدیریت بحران به استان سفر کنیم تا برای بازشدن ورودی استان از مسیر قزوین به سمت امامزاده هاشم، سراوان، فومن و رشت اقدام و نواقص موردنیاز برطرف شود.

    وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اقداماتی که صورت می‌گیرد؛ هرچه سریع‌‌تر به شرایط عادی بازگردیم.

    گفتنی است رئیس جمهوری امروز در گفت وگویی تلفنی با استاندار گیلان، در جریان آخرین گزارش ها درباره مشکلات ناشی از بارش سنگین برف در این استان قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش ها صادر کرد.

    ساعتی پیش دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان با همراهی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، از مناطق برف گرفته استان بازدید کرده اند.

    حجت الاسلام دکتر روحانی رئیس جمهوری نیز امروز در جلسه هیات دولت به وزیران راه و شهرسازی ، نیرو ، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه های خود را برای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کاستن از مشکلات ناشی از این بارش ها بکار گیرند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.