پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پ
    پ

    photo 2020 02 10 17 42 29 - آغاز بهره برداری از دوربین های ثبت تخلف در رشت -

    به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری در آیین آغاز بهره برداری از دوربین های ثبت تخلف که صبح دوشنبه در اداره کل حمل و نقل و پایانه های مسافربری این شهر برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه، پیرامون این پروژه اظهار کرد: برای پروژه دوربین های ثبت تخلف، با شرکت فناپ تلکام در زمینه احداث و بهره برداری از تونل ارتباطی به روش ساخت، بهره برداری، اجاره و انتقال، قرارداد منعقد شده است.

    فرامرز جمشیدپور گفت: سرمایه گذاری، مطالعه، طراحی، اجرا، بهره برداری، تعمیر و نگهداشت، بازاریابی و فروش تونل ارتباطی برای برقراری ارتباطات کابل نوری و یا هر نوع کابلی که در این تونل قابل استفاده است در رشت به روش سرمایه گذاری انجام می شود.

    وی افزود: احداث ۲ ساب داکت ۷ کاناله، شامل یک ساب داکت ۷ کاناله برای استفاده اختصاصی و انحصاری برای شهرداری رشت است، و یک ساب داکت ۷ کاناله دیگر نیز جهت تجاری سازی و کسب درآمد و ارائه خدمات در اختیار طرف مشارکت قرار دارد.

    معاون‌ حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت، زمان بندی اجرای کل پروژه را حداقل ۹ ماه و حداکثر ۱۲ ماه تحت نظارت شهرداری رشت عنوان کرد.

    این‌ مسئول همچنین از ایجاد و راه اندازی ۱۱۰ ایستگاه دوربین خبر داد و گفت: از این تعداد، ۷۷ ایستگاه دوربین نظارتی، ۱۱ ایستگاه دوربین ثبت سرعت و ۲۲ ایستگاه دوربین ثبت تخلف چراغ قرمز با تمام متعلقات، ملحقات و ملزومات آنان است.

    به گفته جمشید پور مبلغ سرمایه گذاری این پروژه بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال است.

    وی گفت: تا امروز حدود ۴۲ کیلومتر حفاری و نصب در سطح شهر اجرا شده و از تعداد ایستگاه های دوربین های ثبت کنترل سرعت، ۳ ایستگاه فونداسیون و دکل اجرا شده و دوربین نیز نصب شده است.

    این مسئول خاطر نشان کرد: امروز ایستگاه های ثبت تخلف چراغ قرمز در میدان صابرین و کنترل سرعت خروجی جانبازان به سمت لاهیجان بهره برداری خواهد شد.

    معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت، ضمن ارائه گزارش روند عملکرد مرکز کنترل ترافیک از سال ۹۱ تا ۹۷ گفت: امسال نیز اجرای قرارداد فی مابین شهرداری و شرکت فناپ تلکام پیگیری و ۳ دستگاه دوربین لایو خریداری و نصب شده است.

    جمشیدپور با بیان اینکه تعداد دوربین های منصوبه در رشت، ۴۱ دستگاه است افزود: از این تعداد ۳۴ دستگاه دوربین نظارتی و ۷ دستگاه مربوط به دوربین ثبت تخلف است.

    وی همچنین بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک دیگری با ابعاد کوچکتری در مرکز راهور ایجاد شده است.

    رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت نیز ضمن توضیحاتی پیرامون این‌ پروژه اظهار کرد: در زمینه فناوری اطلاعات، سرمایه گذاران بزرگی به سوی شهرداری رشت سوق یافته اند.

    مریم گل احضار گفت: شهرداری رشت پیشرو در جذب سرمایه گذاران بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات است.

    در این افتتاحیه جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت، گل احضار رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری، عسکری رییس سازمان فاوا، هادی زاده مدیر حوزه ترافیکی و قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.