×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo 2020 02 17 08 19 42 - همایش بصیرتی و روشنگری به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهرداری رشت برگزار شد -

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، جانشین فرمانده سپاه رشت در همایش بصیرتی و روشنگری که ظهر یکشنبه، در ساختمان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمن اتفاقات سختی برای ایران رقم زد و جنگ سرد را به جنگ نرم تبدیل کرد.

سرهنگ محسن جعفری گفت: اولویت اصلی دشمن، میدان تفکر و قلب مردم‌ایران است اما به همت اتحاد مردم انقلابی، در اجرایی کردن نقشه های خود تاکنون موفق نشده است.

وی با بیان اینکه حوزه جنگ از سرد به نرم تغییر کرده است، افزود: نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب از اولویت های دیگر دشمن است.

جانشین فرمانده سپاه رشت با اشاره به برخی مهاجرت ها از کشور به سوی غرب گفت: در هرصورت خدمت گذاری ها همچون خدمت پروفسور سمیعی از آن سوی مرزها به ایران، همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جعفری امنیت رایکی از مولفه های قدرت دانست و خاطر نشان کرد: این مهم به برکت خون شهدا برای جمهوری اسلامی فراهم شده است.

وی با اشاره به جنایت های داعش در منطقه گفت: داعشی که خوی درندگی داشت به مرزهای کشور رسیده بود اما با جانفشانی های شهدای مدافع حرم همچون شهید بابک نوری هریس عقب کشید.

این مسئول، افزود: بیشتر شهدا چه در دوران دفاع مقدس و چه مدافع حرم‌ از قشر جوانان بودند و این مهم نوید دهنده ایستایی، غیرت انقلابی و لبیک گویی به ندای ولایت فقیه و رهبری است.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه امروز دشمن باید از نام شهید سلیمانی بیشتر بترسد، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری با اعلام دو روز به عنوان یوم الله، روز تشییع سردار دلها را یوم الله اول و زدن پایگاه عین الاسد را یوم الله دوم خواند و در این راستا آنچه برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت دارد شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا در جریان عین الاسد است.

جانشین فرمانده سپاه رشت ادامه داد: دشمن تا امروز هرگونه تحریم ظالمانه را علیه کشور به کارگرفته است اما نتیجه ای جز عجز و ناتوانی در مقابل اراده ملت ایران نداشته است و مردم ایران نیز همچنان باصلابت وقدرت، ایستادگی و مقاومت کرده اند.

سرهنگ جعفری گفت: مسئولان باید قدر این مردم ولایتمدار، پرشور و غیرتمند را بدانند و درصدد برطرف کردن مشکلات آنان باشند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات نمایندگی مجلس افزود: دشمن به دنبال ناتوان جلوه دادن نظام است و در فضاهای مجازی و ماهواره ای در مورد این انتخابات اظهار نظرهای غیر کارشناسانه ارائه می کند.

این‌مسئول خاطر نشان کرد: بصیرت مردم در انتخابات بسیار مهم است و نباید وارد بازیهای سیاسی برخی از کاندیداها شوند.

سرهنگ جعفری با اشاره به تاکیدات رهبر جامعه اسلامی پیرامون دقت در انتخابات گفت: امروز نظام اسلامی به واسطه تفکر و ایدئولوژی منحصربه فرد خود تحت فشاراست و صدای انقلاب، امروز به گوش همه جهانیان رسیده است.

وی تاکید کرد: باید با غیرت بی نظیر ایرانی و با بصیرت اسلامی در انتخابات شرکت کنیم.

فرهام زاهد نائب رییس شورای شهر، سرهنگ‌ داعی فرمانده حوزه اداری کارگری رشت، عطایی معاون مالی و اقتصادی شهرداری، مرادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران شهرداری و مدیر ارتباطات و امور بین الملل و جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری رشت نیز در این همایش حضور داشتند.

در این مراسم از بانوان بسیجی و هفت تن از مدافعان حرم کارمند در شهرداری رشت با اهدای لوح قدردانی شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.