×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت - پیام تبریک شهردار رشت به منتخبان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی -

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی به آقایان مهندس جبار کوچکی نژاد، سردار سید علی آقا زاده و دکتر محمدرضا احمدی سنگری منتخبان مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

(( بسمه تعالی))

آقایان مهندس جبار کوچکی نژاد، سردار سیدعلی آقا زاده و دکتر محمدرضا احمدی سنگری منتخبان مردم شریف شهرستان رشت

حمد و سپاس بیکران خداوند یکتا را که شهروندانی فهیم، قدرشناس و بصیر را در این خطه فرهنگ پرور جای داده که همواره در طول ۴۱ سال گذشته در همه بزنگاه های تاریخی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حاضر و ناظر بوده و با حضور آگاهانه و خردمندانه خود نقش اساسی در تعیین سرنوشت و آینده خود، کشور، استان و شهرشان داشته اند و اینک نیز با مشارکتی گسترده و چشمگیر سه منتخب اصلی خود را راهی مجلس شورای اسلامی نموده تا به نمایندگی از آنها در بزرگترین پایگاه تقنینی کشور، از خواسته های به حق و قانونی آنها دفاع کرده و با تصویب قوانین و مقررات ویژه و جلب حمایت مسئولان کشوری بهترین آینده را برای شهر و شهروندان رشت رقم بزنند.

ضمن اینکه به هر سه منتخب بزرگوار مردم شریف شهرستان رشت برای آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری در خانه ملت را تبریک عرض نموده، فرصت را مغتنم شمرده به عنوان مدیر شهری رشت از منتخبان گرامی صمیمانه خواستار برقراری همکاری متقابل برای نیل به اهداف توسعه ای شهرمان هستم.

امیدوارم دامنه همکاریها بین مدیریت شهری و هر سه منتخب مردم شریف رشت به گونه ای ترسیم شده و گسترش یابد که با همکاری این عزیزان مشکلات باقی مانده از دوران گذشته یکی پس از دیگری از جامعه شهری شهر باران های نقره ای رخت بربندد.

به سهم خود برای تحقق این اهداف صمیمانه و با علاقه مندی وصف ناشدنی دست همکاری به سوی شما عزیزان دراز می کنم و همه همراهی های گرم شما را با مدیریت شهری ارج می نهم.

امیدوارم در کنار هم بتوانیم بهترین ها را برای شهر رشت و شهروندان ارجمندش رقم بزنیم.

با سپاس فراوان

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.