پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار رشت گفت: شهروندان شرکت در انتخابات را به ساعات آتی نکشانند
    02 اسفند 1398 - 13:09
    شناسه : 167598
    0

    شهردار رشت ضمن حضور در پای صندوق رای، از مردم خواست تا شرکت در انتخابات را به ساعات آتی نکشانند.

    پ
    پ

    photo 2020 02 21 12 33 34 - شهردار رشت گفت: شهروندان شرکت در انتخابات را به ساعات آتی نکشانند -

    به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، شهردار این کلانشهر در نخستین ساعات آغاز رای گیری یازدهمین دوره نمایندگی مجلس، در محل صندوق شماره یک انتخابات واقع در میدان شهدای ذهاب رشت حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

    ناصر حاج محمدی در حاشیه این حضور در گفتگویی با اشاره به شور و حال انتخابات مجلس در میان مردم و کاندیداها گفت: شهرداری رشت و سایر مجموعه مدیریت شهری همواره تلاش کرده تا ضمن کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ، محیطی مناسب برای مشارکت شهروندان را فراهم آورد.

    وی ضمن دعوت همه شهروندان به شرکت در انتخابات و با اشاره به ترافیک حضور رای دهندگان در ساعات آتی، از شهروندان خواست تا زودتر نسبت به ارائه رای خود اقدام کنند.

    شهردار کلانشهر رشت همچنین شرکت در رای گیری را موجب تثبیت پایگاه های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: این اقدام، می تواند پاسخی به منظور پاسداشت خون پاک شهدای نظام در چهار دهه انقلاب اسلامی و حافظ روال این نظام مقدس باشد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.