×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

استوکس - ستاره پرسپولیس در آستانه جدایی -

عمر همکاری آنتونی استوکس و پرسپولیس بسیار کوتاه بود. روزی که قرار شد قرمزها با او قرارداد امضا کنند، آنها که نگران بودند و سابقه این بازیکن جنجال‌ساز ایرلندی را به خوبی می‌دانستند، هشدارهای لازم را به قرمزها داده‌ بودند. پرسپولیس اما با توجه به نیاز یحیی گل‌محمدی، این بازیکن را جذب کرد. همان زمان باشگاه تراکتورسازی موضع گرفت که از پرسپولیس شکایت می‌کند چون آنها از استوکس به فیفا شکایت کرده‌اند. این بازیکن بدون هماهنگی با تبریزی‌ها از تبریز رفت و دیگر برنگشت. باشگاه پرسپولیس با توجه به این سابقه تاریک، تلاش کرد قراردادی با استوکس امضا کند که در چنین مواقعی رأی را به نفع آنها کند. حالا اما باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

آخرین خبر از داخل باشگاه پرسپولیس این است کار آنتونی استوکس با قرمزها تمام شد و دیگر نباید او را مهاجم این تیم بدانیم. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس هم در این باره به روزنامه خبرورزشی می‌گوید: «بعید است او دیگر برگردد. اگر می‌خواست بیاید، تا الان می‌آمد. با این حال منتظریم.»

از این به بعد دو طرف وارد یک جنگ حقوقی خواهند شد. پرسپولیس بازی را به نفع خود می‌بیند. آنها نامه‌ای هم برای استوکس و ایجنتش ارسال کرده‌اند و از این نامه به نتیجه‌ای نرسیده‌اند. در نامه فوق باشگاه به استوکس اعلام کرده با توجه به قرارداد امضا شده، او موظف بوده بعد از مرخصی یک روزه به ایران بازگردد و در تمرینات حاضر شود اما نامه کارساز نبوده است.

همان‌طور که خبرورزشی چند روز قبل نوشته بود طبق قرارداد امضا شده بین طرفین، استوکس موظف است بابت غیبت در تمرین پرسپولیس رقم ۳ هزار دلار و بابت غیبت در هر مسابقه هم ۵۰ هزار دلار بپردازد. تا اینجا او فقط ۵۰ هزار دلار بابت غیبت در بازی سپاهان جریمه شده است، تمرینات به کنار.

انصاری‌فرد در این باره توضیح می‌دهد: «خدا را شکر قرارداد سفت و سختی با این بازیکن بسته‌ایم و در آن همه چیزها پیش‌بینی شده است.» قرارداد استوکس با پرسپولیس برای نیم‌فصل مبلغ ۲۵۰ هزار دلار است و پرسپولیسی‌ها می‌گویند او بخشی از پولش را گرفته اما پولی که باید به باشگاه بابت جریمه بپردازد، بیشتر از آن است. انصاری‌فرد اضافه می‌کند: «بله، دقیقاً همین‌طور است. با توجه به جرایمی که در نظر گرفته‌ایم او به ما بدهکار خواهد شد. البته امیدواریم بهانه را کنار بگذارد و به ایران بازگردد. او می‌گوید در ایران کرونا آمده… ببینید الان بازیکنان و مربیان خارجی زیادی در ایران هستند و این بهانه خوبی نیست.»

پرسپولیس در روزهای آینده خود را آماده شکایت از آنتونی استوکس خواهد کرد. البته روز گذشته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه اعلام کرد با ایجنت این بازیکن در ارتباط هستند و هنوز کار قطعی نشده ولی حداقل شواهد نشان می‌دهد تا حدود زیادی کار قرمزها با آنتونی تمام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.