×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

عباس تبریزیان - توزیع داروی امام کاظم برای شفای کرونا در مشهد از سوی عوامل شیخ عباس تبریزیان! -

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد و توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از این صحنه و مصاحبه با چند نفر تلاش کردند چنین وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند.

این اقدام توسط عوامل شیخ تبریزیان که چندی قبل یکی از کتاب‌های معروف طبی را سوزانده بود انجام شده است. دست‌اندرکاران این اقدام، با شعار «آینده، متعلق به طب اسلامی است» به این کار ادامه می‌دهند و در فضای مجازی به ترویج آن می‌پردازند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. alabd2

    ا.خانواده:
    ?اطلاعیه‌ی شماره‌ی ۵ واحد سلامت مصاف پیرو ورود کروناویروس به ایران

    ⭕️ به استحضار ملت شریف ایران می‌رسانیم، این‌جانبان، اعضای واحد سلامت موسسه‌ی مصاف ایرانیان، که همگی از پزشکان این سرزمین می‌باشیم و این روزها از نزدیک شاهد وضعیت تلخ بیمارانمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستیم، نظر خود را راجع به داروی معرفی شده به وسیله‌ی امام کاظم (ع) بدین شرح اعلام می‌داریم:

    ?با توجه به خواص ضد ویروسی، ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی ترکیبات این دارو که از قبل ثابت‌شده و هم‌چنین امن بودنِ (safety) ترکیبات این دارو در دوزهای معمول، در تجربه‌ی بالینی، در موارد متعددی این دارو را در بهبود علائم بیماران مبتلا به عفونت‌های ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی کارامد یافتیم که ان‌شاء‌الله در آینده‌ی نه چندان دور گزارش‌های کتبی این موضوع در قالب مقالات ارائه خواهدشد. هم چنین گزارش‌های متعددی از برخی همکاران پزشکمان در رابطه با کارامدی این دارو در بیماران مبتلا به عفونت‌های ویروسی دستگاه تنفسی به ما رسیده که قابل توجه می‌باشد.

    ?لذا با توجه به شرایط موجود و کمبود داروهای موثر در درمان بیماری کرونا و با توجه به تجربه‌های بالینی در بیماری‌های مشابه با COVID-19، به هم‌وطنان عزیزمان پیشنهاد می‌کنیم تا از این داروی موثر که به سادگی نیز قابل تهیه می‌باشد، طبق همان نحوه‌ی مصرفی که در روایت ذکر شده و بنا به متن روایت که به نوعی اطلاق دارد، جهت پیش‌گیری از ابتلا به بیماری کرونا و هم‌چنین درمان احتمالی بیماران سرپایی استفاده‌ کنند؛ باشد که ان‌شاء‌الله در این بیماری هم موثر واقع شود.

    ?هم‌چنین به همکاران پزشک و پژوهشگرمان هم توصیه می‌کنیم تا بیشتر به تحقیق پیرامون این دارو و مکانیسم‌های اثرگذاریش بپردازند، زیرا آن طور که به نظر می‌رسد، داروی امام کاظم (ع) اثرات درمانی بالقوه‌ای دارد که به نظر هنوز نامکشوف مانده‌است.

    #داروی_امام_کاظم

    ✅ واحد سلامت مصاف
    @masaf_salam

  2. alabd2

    معرفی و طرز تهیه داروی امام کاظم علیه‌السلام

    داروی امام کاظم «علیه‌السلام» قویترین آنتی‌ویروس در طب اسلامی برای مقابله با انواع بیماری‌های واگیردار

    این دارو با اینکه دارویی ساده و سهل می‌باشد اما قابلیت‌های زیادی دارد. از خصوصیات این دارو این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و درواقع کاری فراتر از آن انجام می دهد و سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس‌ها و بیماری‌ها هوشیار می‌کند.
    بنابراین، این دارو توانایی این را دارد که در تمام بیماری‌هایی که امروزه علت آن‌ها ناشناخته است و در اغلب آن‌ها سیستم ایمنی بدن بر علیه خود بدن وارد عمل می‌شود جزئی اصلی از درمان باشد.
    این دارو در عین سادگی می‌تواند درمان خیلی از بیماری ها باشد. از جمله بیماری‌های ویروسی، ایدز، زکام، آنفولانزا، سرماخوردگی و بیماری‌هایی که طبق تجربه درمان شده‌اند یا موثر در درمان بوده است.
    ساختاری که این دارو دارد به گونه‌ای است که با تغییر فصل یکی از ترکیبات آن عوض می شود.
    شاید باور کردن این مطلب سخت باشد اما همین داروی ساده می تواند این همه خاصیت داشته باشد.

    در روایت این دارو این گونه آمده:
    «موسى بن جعفر (علیه‌السلام) و قد اشتکى فجاءه المترفعون بالادویه یعنى الاطباء فجعلوا یصفون له العجایب فقال: این یذهب بکم اقتصروا على سید هذه الادویه الاهلیلج والرازیانج والسکر فی استقبال الصیف ثلاثه اشهر فی کل شهر ثلاث مرات وفی استقبال الشتاء ثلاثه اشهر کل شهر ثلاث أیام ثلاث مرات ویجعل موضع الرازیانج مصطکى فلا یمرض إلا مرض الموت.»
    «امام کاظم (علیه‌السلام) : … فرمودند به کجا می‌روید، از این دارو که سید داروهاست استفاده کنید، هلیله و رازیانه و شکر در ابتدای تابستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه و در ابتدای زمستان سه ماه و در هرماه سه مرتبه به‌جای رازیانه، مصطکی جایگزین کنید، پس تا زمان مرگ مریض نخواهید شد.»
    [طب الائمه ابن بسطام ص ۵۰]

    به موارد استفاده این داروی معجزه آسا باید درمان کیست گلو، گلو درد، درمان لوزه (همه لوزه ها) و ورم گلو را اضافه کرد. البته هر بیماری با توجه به شدت آن نیاز به موارد پوششی دیگر هم دارد.
     
    ترکیبات دارو
    یکی از رموز این دارو این است که ترکیب این دارو در فصل تابستان و زمستان (فصل گرم و سرد) متفاوت می شود.
    ?
    ترکیب این دارو در تابستان: هلیله سیاه + رازیانه + شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد)
    ترکیب این دارو در (تهران و قم و بیشتر شهرهای ایران سرد سیر حساب می شود و همین ترکیب توصیه می شود? )زمستان: هلیله سیاه + مصطکی + شکر سرخ (شکر نیشکر که فراوری صنعتی نشده باشد)
     
    نحوه مصرف
    در افرادی که مبتلا به بیماری هستند مثلا به سرماخوردگی مبتلا هستند و در حین بیماری هستند سه شب پشت سر هم قبل از خواب به اندازه یک قاشق چای‌خوری مصرف شود، بعد از آن هر سه روز یک بار تا بهبودی کامل مصرف شود.
    در افرادی که مبتلا به بیماری نیستند و برای پیشگیری می‌خواهند مصرف کنند هر ۱۰ روز یک بار قبل از خواب.
    توجه۱: همچنین بعد از استفاده از این دارو تا یک ساعت حداقل هیچ چیز حتی آب استفاده نشود. و اگر در آخر شب قبل از خواب خورده شود و بعد از آن هیچ چیزی حتی آب خورده نشود
    توجه۲: این دارو اگر قبل خواب مصرف شود اثرگذاری بهتری خواهد داشت.
    توجه۳: موقع آسیاب خیلی نرم نشود اثرش بهتر است.

  3. داوری

    این دارو به صورت گسترده در حال وزیع در شهرستان برخوار اصفهان می باشد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.