شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا تشکیل می شود
    21 اسفند 1398 - 17:14
    شناسه : 168549
    1

    سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و مرکزی استان گیلان در گفتگویی اظهار داشت : شعبه مقابله با اخبار جعلی پیرامون کرونا در دادستانی استان تشکیل شده است.

    پ
    پ

    ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا تشکیل می شود - شعبه ویژه مقابله با اخبار جعلی درباره کرونا تشکیل می شود -

    سیدمهدی فلاح میری دقایقی در گفتگویی با بیان اینکه با نشردهندگان و تولید کنندگان اخبار جعلی و شایعات درباره ی ویروس کرونا برخورد جدی صورت می گیرد ، گفت: در چند روز گذشته دو پرونده در این خصوص در دادسرای رشت تشکیل و درحال رسیدگی است.

    وی افزود : دادستانی نظارت را در دستور کار خود قرار داده و هرجا که نیاز باشد دادستانی ورود می کند زیرا هدف ما کمک به مدیران ، متولیان با اخلاص وکادر درمانی گیلان است‌.

    فلاح میری با تاکید بر اینکه شعبه ی ویژه در دادستانی برای مقابله با شایعه پراکنی ها در خصوص بیماری کرونا در گیلان تشکیل شده است، اضافه کرد : در این شرایط حساس که مردم نیاز به آرامش دارند با احتکار کنندگان و افرادی که درفضای مجازی آمار نادرست به مردم می دهند برخورد می‌شود و یک بازپرس ویژه در این خصوص معرفی شده است.

    وی متولی و مسؤول اطلاع رسانی در خصوص کرونا را دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و ادامه داد : مقرر گردیده تا هر شب مسؤولان این دانشگاه بصورت اطلاعیه‌های شماره‌دار آخرین اخبار و آمار را در خصوص روند درمان بیماران و کنترل کرونا در اختیار مردم قرار دهند.

    وی گفت: وظیفه ما حمایت از مردم و ایجاد آرامش در جامعه بوده و تمام تلاش ما انجام این مهم در استان گیلان است و همکاران ما در دادستانی شهرستان‌های استان گیلان بصورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با خاطیان برخورد می گردد.

    دادستان عمومی استان با تقدیر از زحمات کادر درمانی گیلان عنوان کرد: زحمات تلاشگران عرصه ی درمان باید توسط اصحاب رسانه انعکاس داده شود تا برای این عزیزان انگیزه و قوت قلبی باشد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.