پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قتل مردی در لاهیجان بعد مشاجره در خرید هندوانه
    24 اسفند 1398 - 18:57
    شناسه : 168676
    0

    سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: مشاجره لفظی در خرید هندوانه، قتل مرد ۳۹ ساله میوه فروش را در شهرستان لاهیجان رقم زد.

    پ
    پ

    قتل مردی در لاهیجان بعد مشاجره در خرید هندوانه - قتل مردی در لاهیجان بعد مشاجره در خرید هندوانه - قتل

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان اعلام کرد : گزارشی از وقوع درگیری منجر به جرح بین ۲ نفر در یک میوه فروشی یکی از مناطق حاشیه‌ شهر لاهیجان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند.

    سرهنگ قاسم جانعلی پور افزود: پس از حضور نیروهای امدادی و انتظامی در محل درگیری و انتقال فرد مجروح به بیمارستان، این مرد ۳۹ ساله به علت شدت جراحات وارده بر اثر ضربات چاقو جان باخت.

    وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه قتل، قاتل شناسایی و دستگیری وی و همدستانش در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت اضافه کرد :‌ قاتل ۲۷ ساله و ۲ همدست ۲۷ و ۲۸ ساله وی، در کمتر از ۳ ساعت هنگام خروج از شهرستان لاهیجان دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان تصریح کرد : قاتل در بازجویی پلیس انگیزه خود را از قتل ، مشاجره لفظی در خرید هندوانه و مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد.

    سرهنگ قاسم جانعلی پور در پایان با بیان اینکه آلت قتل از خانه متهم کشف شد ادامه داد : متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.