×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمدرضا کلامی - فروشگاه ها، نانوایی ها و قصابی ها تعطیل نمی شوند -

سخنگوی ستاد تنظیم بازار و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که به هیچ عنوان سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، غرفه‌ها و میادین میوه و تره بار و خدمات حمل و نقل تعطیل نخواهند شد.

محمدرضا کلامی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار که امروز با حضور معاون محترم وزیر کشور و ۱۳ وزارتخانه عضو کارگروه اتخاذ شد، صراحتا تاکید شد که به هیچ عنوان سوپرمارکت‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، غرف و میادین میوه و تره بار و خدمات حمل و نقل تعطیل نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه عرضه همه کالاهایی که از نظر معیشت مصرف‌کننده اهمیت دارد، به صورت مستمر ادامه خواهدخواهد داشت، اظهار کرد: حتی میادین میوه و تره بار شهرداری فقط در روز های اول و دوم فروردین تعطیل خواهد بود و از روز سوم این بازارها مجددا فعالیت می‌کنند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با اشاره به تکذیب تعطیل شدن پمپ بنزین‌ها، هر گونه تعطیلی مراکز خدمات دهی به شهروندان را نیز تکذیب کرد و گفت: شک نکنید کالا را در سراسر کشور به دست مردم می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا، در پی نگرانی‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید و پمپ بنزین‌ها طی روزهای اخیر، تعطیلی مراکز خدمات رسانی و عرضه کالاهای معیشتی و پمپ بنزین‌ها تکذیب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.