×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

هوای تهران بادمجانی شد - هوای تهران بادمجانی شد / علت چیست؟ + فیلم‌ها - بادمجان
کولاک نوشت: از ساعات میانی امروز (یکشنبه) پدیده عجیبی در آسمان ایران رخ داد و آن سقوط بادمجان از آسمان به زمین است! هنوز هیچ مقام و مسئولی در خصوص علت این پدیده عجیب و مضحک اظهار نظری نکرده است.

در ویدیوهایی که منتشر شده عده ای از ترس برخورد بادمجان به آنها در حال فرار هستند. در ابتدا گمان می شد که این ویدیوها ساختگی باشند اما تعدد انتشار آنها در فضاض مجازی از نقاط مختلف تهران نشان داد چنین مساله ای ساختگی نیست.

برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند باد این بادمجان ها را از مزارع اطراف تهران و از مناطقی مثل شهریار به تهران آورده است. برخی دیگر نیز معتقد بودند با اوجه به زمزمه های قرنطینه تهران، این بادمجان ها به عنوان تغذیه توسط هواپیماها روی تهران ریخته می شود! کاربرانی هم معتقدند آنچه در ویدیوها دیده می شود بادمجان نیست و احتمالا باید حقه بازی در کار باشد.

در هر صورت این پدیده سوژه طنز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شده است. بعد از شیوع گسترده کرونا در شهرهای ایران این شاید عجیب ترین چیزی بود که می توانست در آسمان پایتخت ایران رخ دهد!

ویدیو ساختگی است؟

به گزارش «بامردم»، گفته می شود خالق ویدئوهای فیک بارش بادمجان از آسمان تهران، امین تقی پور است.

امین تقی‌پور یک ایرانی ساکن کانادا است که مسلط به طراحی جلوه‌های ویژه در هالیوود است، زمان درگذشت پدرش برگشت ایران و به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا در ایران است.

گویا وی در حال تولید سرگرمی های هالیودودی برای ایرانیان است!

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.