×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امیر سرتیپ حسن علیپور - ممانعت نیروی زمینی ارتش از ورود و خروج افراد آلوده از گیلان -

امیر سرتیپ حسن علیپور ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات استانداری با اذعان به حضور ارتش جمهوری اسلامی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ارتش علاوه بر حفظ تمامیت ارضی کشور حمایت و کمک به مردم در شرایط بحرانی و بلایای طبیعی است به همین منظور ارتش در این شرایط حساس تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم است.

وی با تأکید به آمادگی ارتش برای خدمات‌رسانی در استان گیلان گفت: در راستای ابلاغ فرمانده کل قوا و تصمیمات ستاد ملی به‌منظور مقابله با ویروس کرونا محوریت مقابله با این ویروس به فرمانده نیروی زمینی ارتش محول شده و بنا بر درخواست استاندار گیلان از فرمانده نزاجا، استان گیلان در اولویت قرارگرفته است.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت ارتش در قالب چهار مأموریت در استان گیلان افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب چهار مأموریت با همراهی افراد مرتبط از سه تیپ لشکر ۱۶ زرهی قزوین، نیروی زمینی ارتش وارد عمل می‌شود.

علیپور با اذعان به اینکه ارتش از ورود و خروج افراد آلوده از استان گیلان جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: در محور رشت قزوین، گیت رفع آلودگی که تمام خودروها را کنترل می‌کند، مستقر می‌شود و علاوه بر ضدعفونی کردن خودروها، سرنشین‌ها با دوربین حرارتی مورد پایش قرار گرفته و از ورود و خروج افراد آلوده جلوگیری می‌کند.

وی از آمادگی ارتش برای تجهیز نقاهتگاه در استان گیلان خبر داد و گفت: با نظر استاندار گیلان نیروی زمینی ارتش این آمادگی را دارد تا نقاهتگاه گیلان را با یک‌هزار تخت در هر نقطه از استان برپا کند‌.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران لازمه کنترل ویروس کرونا را برپایی ایستگاه‌های تشخیص و غربالگری مردم دانست و افزود: استقرار ایستگاه‌های تشخیص سرپایی بیماری در سطح چند شهر استان نیز بخش دیگری از مأموریت نزاجا در گیلان است.

علیپور یکی از اهداف ارتش را کمک به کادر درمانی استان گیلان قطع زنجیره کرونا برشمرد و گفت: تعداد قابل‌توجهی از خودروهای رفع آلودگی نیز آماده ضدعفونی معابر عمومی هستند تا با همکاری مردم بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را هر چه سریع‌تر قطع کنیم.

فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.