×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سهراب راستگو - رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت: اجساد بیماران کرونایی با رعایت دقیق اصول بهداشتی تدفین می شوند -

سهراب راستگو در ادامه افزود: قبرهایی که برای اجساد افراد متوفی مبتلا به کرونا تهیه می‌شوند باید عمقی بیش از دو و نیم متر داشته باشند و یکی از اعضای خانواده متوفی هم در محل حاضر بوده و کاملاً ناظر روند اجرای کارها خواهد بود.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت سپس تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع و لزوم پیشگیری از گسترش آلودگی ها همه مراحل تدفین فوتی ‌های ناشی از بیماری کرونا، نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته می شود.

وی گفت: مراسم تدفین اجساد افرادی که بر اثر بیماری کرونا فوت شده باشند، پس از صدور گواهی فوت پزشکی، با نظارت مرکز بهداشت شهرستان رشت و با حضور و همکاری نماینده سپاه مرکزی ناحیه رشت و نماینده نیروی انتظامی انجام‌ می شود.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری رشت سپس ادامه داد: فوتی‌ هایی که مربوط به دیگر شهرستانهای استان باشند نیز با رعایت قانون و اصول بهداشتی و با نظارت مرکز بهداشت و سپاه ناحیه رشت و نیروی انتظامی به شهرستان مربوطه انتقال داده می شوند.

وی در پایان از حضور موثر و شفاف سازی رسانه ها در زمینه عملیات تدفین اجساد بیماران کرونایی تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه با انجام هماهنگی می توانند از همه مراحل تدفین گزارش تهیه کرده و شفاف سازی نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.