پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ساعت عملیات ضدعفونی معابر عمومی شهر رشت تغییر کرد
    15 اسفند 1398 - 2:25
    شناسه : 168892
    0

    به منظور انجام بهتر عملیات ضدعفونی و جلوگیری از اختلال فعالیت شهروندان از امشب( پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) عملیات ضدعفونی معابر عمومی و خیابان های شهر رشت از ساعت ۲۰ به ساعت ۲۲ شب تغییر می یابد.

    پ
    پ

    - ساعت عملیات ضدعفونی معابر عمومی شهر رشت تغییر کرد -

    علی مقصودی گفت: به منظور انجام بهتر عملیات ضدعفونی و جلوگیری از اختلال فعالیت شهروندان از امشب( پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) عملیات ضدعفونی معابر عمومی و خیابان های شهر رشت از ساعت ۲۰ به ساعت ۲۲ شب تغییر می یابد.

    وی ادامه داد: تغییر ساعت ضد عفونی معابر شهری تغییری در میزان و نوع ضدعفونی نخواهد داشت و به طور معمول هر شب ۱۰۰ هزار لیتر مخلوط محلول ضدعفونی مورد استفاده قرار می گیرد.

    مقصودی تاکید کرد: حسب دستور شهردار محترم عملیات ضدعفونی معابر در همه محلات ۵۵ گانه شهر رشت با اولویت بندی محلات انجام‌ می شود.

    وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی در پارک ها و بوستان نیز با قوت ادامه دارد و نقاط پر استفاده پارک ها و بوستان های شهر مثل سرویس های بهداشتی، نیمکت ها، مبلمان پارکی و … در اولویت هستند.

    معاون خدمات شهری شهرداری رشت در پایان تاکید کرد: عملیات ضدعفونی معابر زمانی موفق و موثر خواهد بود که زنجیره رعایت اصول و موازین بهداشتی به وسیله شهروندان رعایت شود و ضمن کاهش تردد شهری، نهایت دقت برای ماندن در خانه و جلوگیری در خروج از خانه ها مگر در مواقع ضروری مورد توجه قرار گیرد و بهداشت فردی و عمومی بیش از پیش مورد توجه باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.