دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41232 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پ
    پ

    میثم حرفت خواه - شهرداری رشت زمینه های ایجاد بیمارستان سیار را در این شهر فراهم‌ کرد -

    میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه در شرایط موجود ارائه خدمات عمرانی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا از اولویت های اصلی شهرداری رشت، گفت: سازمان عمران شهرداری به همین دلیل و برای کمک به فراهم کردن زمینه های بیمارستان سیار در محوطه بیمارستان رازی رشت، در اولین فرصت ممکن اقدام به تسطیح محوطه و آماده سازی آن برای ایجاد این بیمارستان سیار نمود.

    رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری رشت تاکید کرد: به کارگیری ماشین آلات مرتبط با تسطیح و زیرسازی محوطه به وسیله این سازمان‌ جزو وظایف اصلی و ترسیم شده در ستاد مقابله به ویروس کرونای شهرداری رشت بوده که با دستور و نظارت مستقیم شهردار محترم صورت پذیرفته است.

    حرفت خواه افزود: در اجرای این پروژه عملیات تسطیح، رگلاژ و کمپکت زمین‌ محوطه برای ایجاد این بیمارستان سیار به وسیله نیروهای سازمان انجام شده است.

    وی تاکید کرد: همکاران سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت بسیار راضی و خرسند هستند که توانسته اند به سهم خود، قدمی در جهت ایجاد این بیمارستان سیار در رشت بردارند و به وظیفه شان در جهت مقابله به این ویروس خطرناک، عمل کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.