×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

روز شهردار - پیام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن "روز شهردار" -

در متن این پیام آمده است:

حمد و سپاس خداوند یکتا را که در پرتو عنایات خاصه و توجهات الهی، فرصت خدمتگزاری برای همه مسئولان به ویژه مدیران شهرداری و شهرداران بیش از پیش فراهم آمده و این بزرگواران در جهت ایجاد فضای مطلوب زندگی برای شهروندان همواره به تلاش و خدمت رسانی مشغول بوده و هستند.

بدون شک شهرداران همواره در صف اول خدمت رسانی به جامعه تلقی می شوند و خدمات ویژه آنها به شهر و شهروندان هرگز فراموش شدنی نیست.

آنها نه تنها در حوزه خدمات شهری بلکه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … نیز در شهر نقش آفرین اند و فعالیت های موثر و مفید خود را همواره در ابعاد متنوع شهری نشان می دهند.

اوج تلاش شهرداران را می توان در مدیریت بحران برف اخیر و مبارزه با ویروس کرونا در همگامی با وزارت بهداشت و درمان به خوبی مشاهده کرد که اگر نبود تلاش مجموعه شهرداری ها با هدایت و نظارت شهرداران، ممکن بود فجایعی به مراتب بزرگتر و وسیع تر پدید آید.

خداوند بزرگ را سپاسگزاریم که فرا رسیدن روز شهردار را فرصتی قرار داد برای تشکر از آنها تا نشانه ای باشد از قدرشناسی همه شهروندان از تلاش های صادقانه شهرداران.

اینک بر خود لازم می دانیم همزمان با فرا رسیدن روز ۲۵ اسفند ماه که به روز شهردار نامگذاری شده، به پاس همه تلاش ها و کوشش های موثر شهرداران سختکوش در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر، شوق خدمت و خدمتگزاری آنها را ارج نهاده و امیدوار باشیم به برکت الطاف الهی با رویکرد موثر و مفید همه شهرداران خدوم و زحمتکش، اجرا و انجام پروژه های توسعه و عمران شهری با برداشتن گام های اساسی و تدبیر و برنامه ریزی، روز به روز بر دامنه پیشرفت شهرهای ما بیافزاید و زمینه های آسایش و رفاه شهروندان هم بیش از پیش فراهم آید.

موفقیت همه شهرداران خدوم، توانایی انجام خدمات شایسته به شهروندان و ایجاد زمینه های مشارکت اجتماعی در اجرای پروژه های شهری و مجموعه فعالیت هایی که انجام‌ می شود، خواسته قلبی ما است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.