شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تصاویری دیده نشده از باغ رضوان رشت و پرسنل فداکار تدفین اجساد کرونایی
    28 اسفند 1398 - 19:30
    شناسه : 169002
    0

    پویا بازارگرد عکاس رشتی با انتشار پست و تصاویری در اینستاگرام خود نوشت : روزهای اخیر با تب کرونا در کشور افراد زیادی در حوز های مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند. در این میان تعدادی از افراد دیده نمی شوند.افرادی که مسئولیت دفن بیماران کرونایی را بر عهده دارند،همانند پزشکان و پرستاران در خطرات […]

    پ
    پ

    پویا بازارگرد عکاس رشتی با انتشار پست و تصاویری در اینستاگرام خود نوشت : روزهای اخیر با تب کرونا در کشور افراد زیادی در حوز های مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند. در این میان تعدادی از افراد دیده نمی شوند.افرادی که مسئولیت دفن بیماران کرونایی را بر عهده دارند،همانند پزشکان و پرستاران در خطرات ناشی از این بیماری قرار دارند.اما به واسطه جایی که مشغول که بکار هستند دیده نمی شوند و نامی از آنها برده نمی شود.این گزارش حاوی عکس های کسانی است که هر روز در باغ رضوان رشت مسئولیت دفن بیماران کرونایی را بر عهده دارند.کسانی که دیده نمی شوند.

    ۱.حسن آقاعلی پور 39 سال دارد و5 سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و یک فرزند دارد و فرزند دیگرش چند ماه دیگربه دنیا می آید.حدود بیست و پنج روز است که در قطعه مربوط به فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۲.مصطفی هدایتی 4 سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و یک دختر دارد.حدود بیست و پنج روز است که در قطعه مربوط به فوت شدگان کرونا فعالیت میکند
    ۳.میرشمس غلامی علی آبادی 46سال دارد و3 سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و یک دختر و یک پسر دارد.حدود بیست و پنج روز است که در قطعه فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۴.فرامرز اصغرزاده 63 سال دارد و11 سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و 5 فرزند و 6 نوه دارد.حدود بیست و پنج روز است که در قطعه مربوط به فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۵.علی رمضان زاده 29 سال دارد و4 سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او مجرد است.حدود بیست و پنج روز است که در قطعه فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۶.اکبر عباسی39سال دارد و15سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و سه دختر دارد.حدود چهارده روز است که در قطعه فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۷.محمد گلی 25 سال سن دارد و 5 سال است در باغ رضوان مشغول به کار است.او تازه ازدواج کرده و متاهل است.
    ۸.رحیم بخشی 40سال دارد و16سال است در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.او متاهل است و یک دختر ویک پسر دارد.حدود چهارده روز است که در قطعه فوت شدگان کرونا فعالیت میکند.
    ۹.حجت الاسلام محمدرضا نظری 40 سال دارد و ۵ سال است که در باغ رضوان رشت مشغول به کار است.حدود بیست روز است که در قطعه مربوط به فوت شدگان کرونا اجساد را تیمم و برایشان نماز می خواند.
    ۱۰.هادی حسین پور ۴۹ سال دارد و ۴ سال است که راننده آمبولانس است.او متاهل و دو فرزند دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.