شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سخنگوی شورای شهر لاهیجان از شهروندان، مسئولین و تیم مدیریت شهری و پرسنل شهرداری تقدیر کرد
    14 فروردین 1399 - 1:02
    شناسه : 169309
    0

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان از تلاش ها و اقدامات مدیریت شهری در راستای مبارزه با ویروس کرونا و همچنین شهروندان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی و درمانی تقدیر کرد.

    پ
    پ

     

    پوریاسری - سخنگوی شورای شهر لاهیجان از شهروندان، مسئولین و تیم مدیریت شهری و پرسنل شهرداری تقدیر کرد -
    آرمان پوریاسری در این رابطه طی گفت و گویی با تبریک 13 فروردین روز طبیعت با اشاره به اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با کرونا ویروس اظهار داشت: مدیریت شهری لاهیجان از همان ابتدای اعلام انتشار این ویروس اقدامات مقابله ای خود همچون ضدعفوی کردن نقاط مختلف شهر و محله ، تولید و توزیع ماسک، نصب بنرهای اطلاع رسانی و بسیاری موارد دیگر را آغاز کرد.

    وی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی شهردار محترم جناب دکتر کاظمی و اعضای شورای شهر، پرسنل زحمتکش شهرداری خصوصا پاکبانان و آتش نشانان افزود: حتی ایام تعطیلی نوروز نیز باعث وقفه در اقدامات مقابله ای و پیشگیری مدیریت شهری لاهیجان در برابر ویروس کرونا نشد و شهرداری همچنان در راستای حفظ سلامت شهروندان لاهیجان قدم برداشت.

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: از مردم فهیم لاهیجان بابت رعایت توصیه‌های بهداشتی و درمانی برای ماندن در خانه در طول این ایام به خصوص روز طبیعت تقدیر تشکر می کنیم.

    وی افزود: جای دارد از زحمات تک تک از مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف، اعم از خصوصی یا دولتی که در این روز ها پای کار بودند تقدیر کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.