×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه 1 - اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه -

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: از مردم با فرهنگ ایران اسلامی و به‌ویژه استان گیلان بابت عدم حضور در اجتماعات جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سردار محمد عبدالله‌پور ضمن ‌قدردانی از مشارکت مسئولانه مردم استان جهت در خانه ماندن در روز طبیعت افزود: مردم فهیم استان برای کنترل شیوع ویروس کرونا باز هم در خانه ماندند و نشان دادند که عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا بیماری کرونا را هر چه زودتر ریشه‌کن کنند و ان‌شاءالله با این همدلی ایجادشده بین مردم و مسئولان این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه 2 - اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه -

وی با اشاره به کمک سپاه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در روزهای گذشته افزود: سپاه قدس گیلان در روزهای گذشته همواره همراه مردم و به‌ویژه کادر بهداشت و درمان بوده و در همین راستا نیز امروز حدود ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان را بین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان کل استان توزیع می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: این محلول‌های ضدعفونی‌کننده علاوه بر شهرستان رشت توسط سپاه‌های شهرستان‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان کل استان گیلان توزیع خواهد شد تا سپاه بتواند در این عرصه نیز کمک‌حال کادر مراکز خدماتی و درمانی باشد.

با اشاره به وضعیت خوب کشور در مدیریت ویروس کرونا گفت: علی‌رغم محاصره چهل‌ساله ملت ایران ، اکنون کشور در زمینهٔ کنترل و مقابله با این بیماری وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از کشورها دارد و این هم دلیل اش حضور مردم در عرصه خدمت‌رسانی است.

عبدالله پور با بیان اینکه این بیماری درمان و داروی خاصی ندارد گفت: بیشتر توجه‌ها اکنون درزمینهٔ بهداشت فردی و پیشگیری است و این لوازم نیز به همین دلیل در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه 3 - اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان توسط سپاه -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.