×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دستگیر بازداشت - درگیری در اورژانس بیمارستان آستارا/فرد حامل سلاح سرد دستگیر شد -

مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویدئوی منتشر شده از درگیری در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا اظهار داشت: همراهان فرد سالخورده‌ای که پس از سکته قلبی و با وجود انجام عملیات احیای قلبی و ریوی فوت کرده بود با یکدیگر درگیر شدند که این اتفاق منجر به وارد آمدن خسارت به اورژانس بیمارستان شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان کرد: پس از درگیری همراهان بیمار فوت شده، تیم حفاظت فیزیکی بیمارستان شهید بهشتی آستارا جهت پایان دادن به این نزاع وارد میدان شدند و همراهان نیز پس از مدتی از ادامه دعوای خود منصرف شدند اما با ورود یک جوان ۲۰ ساله با سلاح سرد به بیمارستان اوضاع ادامه یافت.

وی با بیان اینکه جوان مذکور که حامل سلاح سرد بود آسیب‌هایی به بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا وارد کرد عنوان داشت: این جوان پس از حمله به ورودی اورژانس بیمارستان، درب‌های اتوماتیک و شیشه‌های این بخش را تخریب کرد و موجب وارد آمدن خسارت به اموال بیمارستان و ملتهب کردن فضا شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دستگیری جوان مذکور خبر داد و اظهار داشت: جوان حمله‌کننده به بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آستارا توسط پلیس ۱۱۰ دستگیر شد و مأموران وی را به مقامات قضایی تحویل دادند تا به این پرونده رسیدگی شود.

محمدی با اشاره به اینکه نزاع رخ داده در بیمارستان هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است تصریح کرد: این موضوع تنها موجب وارد آمدن خسارت‌های مالی به اورژانس بیمارستان شد که این موضوع نیز توسط مقامات قضایی در حال پیگیری و جبران است.

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.