×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گزارش هواشناسی - ورود سامانه بارشی جدید به گیلان/احتمال وقوع «سیل» و «رانش زمین» در مناطق کوهستانی وجود دارد -

محمد دادرس در رشت از ورود سامانه بارشی جدید از فردا به گیلان خبر داد و اظهار داشت: بارش‌ها در نقاط مختلف استان گیلان از فردا شب آغاز می‌شود و عمده فعالیت این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید تا صبح چهارشنبه فعال است و از روز پنج‌شنبه به‌تدریج از استان خارج می‌شود گفت: این سامانه افت دما و احتمال بارش برف در ارتفاعات همچنین وزش باد در برخی مناطق به‌ویژه مناطق ساحلی را در پی خواهد داشت.

دادرس با اشاره به اینکه سامانه بارشی مذکور در مناطق ساحلی استان گیلان موجب وزش باد و ارتفاع موج دریا می‌شود تصریح کرد: این سامانه بارشی از اواخر این هفته(روز پنج‌شنبه) از استان گیلان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل و رانش زمین در گیلان به‌دلیل بارش‌های رگباری وجود دارد بیان داشت: بارش‌ها در برخی از مناطق به‌صورت ساعتی شدت دارد؛ لذا احتمال وقوع سیل و رانش زمین در مناطق کوهستانی گیلان وجود دارد.

دادرس خطر سرمازدگی به‌دلیل افت دما و برف در ارتفاعات را به کشاورزان هشدار داد و گفت: با توجه به شروع فصل زراعی در گیلان از کشاورزان و فندق کاران و مسئولان درخواست داریم که مراقب محصولات کشاورزی منطقه باشند تا دچار سرمازدگی نشود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: اگر کسی قصد تردد به مناطق کوهستانی استان گیلان را دارد باید به هشدارها توجه کند و تجهیزات لازم را با خود به‌همراه داشته باشد و شرایط جوی را در نظر بگیرد.

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.