جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41359 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تحقق صد در صدی بودجه شهرداری آستانه اشرفیه در سال ۹۸/ معرفی پروژه های سال ۹۹
    21 فروردین 1399 - 15:25
    شناسه : 169771
    1

    محمد دانش شکیب شهردار آستانه اشرفیه در صحن شورای اسلامی این شهر از تحقق صد در صدی بودجه سال ۹۸ خبر داد.

    پ
    پ

    دانش شکیب 1 - تحقق صد در صدی بودجه شهرداری آستانه اشرفیه در سال ۹۸/ معرفی پروژه های سال ۹۹ - آستانه اشرفیه

    دانش شکیب در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه بودجه سال گذشته ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود اظهار داشت: با تلاش مدیران و پرسنل شهرداری آستانه اشرفیه و همکاری اعضای محترم شورا در سال ۹۸ بودجه به طور کامل محقق شد و بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحقق یافت.

    شهردار آستانه اشرفیه بابیان اینکه در ماه های پایانی سال عواملی چون برف یک متری و همچنین شیوع ویروس کرونا منجر به کاهش درآمدهای این شهرداری شد بیان داشت: مشکلات به وجود آمده باعث کاهش صدور پروانه های ساختمانی و در نتیجه کاهش محسوس درآمدهای شهرداری در ماه های پایانی سال شد به طوری که اسفند ۹۸ در مقایسه با اسفند ۹۷ شاهد کاهش ۶۰درصدی درآمد های بودیم اما با این وجود این مجموعه توانست بودجه پیش بینی شده برای سال ۹۸ را محقق کند.

    محمد دانش شکیب افزود: در سال ۹۷ بودجه این شهرداری ۲۲ میلیارد تومان بود که به میزان ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان محقق شد.

    وی در خصوص بودجه سال ۹۹ و برنامه های پیش روی این شهرداری تصریح کرد: برای سال ۹۹ بودجه ۳۰ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده ایم که امیدوارم باز هم با همکای مجموعه شهرداری و اعضای شورا محقق شود تا بتوانیم پروژه های خوبی را در این شهر اجرایی کنیم.

    دانش شکیب در تشریح پروژه های مدنظر شهرداری آستانه اشرفیه اعلام کرد: ساماندهی بلوار شهید مطهری، اتمام بلوار آیت الله امینیان، اتمام مجموعه ورزشی، بسکتبال خیابانی و ادامه دیوار حفاظتی حشمت رود از جمله این پروژه ها هستند.

    شهردار آستانه اشرفیه افزود: سنگفرش خیابان امام خمینی حدفاصل میدان معین تا میدان حرم و همچنین احداث ساختمان جدید آتش نشانی که ایستگاه شماره ۲ خواهد بود از دیگر پروژه های مدنظر این شهرداری است.

    مهندس دانش شکیب در پایان اظهار امیدواری کرد در سال ۹۹ نیز با همکاری اعضای شورا و مجموعه شهرداری بودجه شهرداری آستانه اشرفیه به طور کامل محقق شود و اقدامات مناسبی در جهت خدمت به شهروندان ارائه گردد.

    حرف تازه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.