پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اثر بخور جوش‌شیرین بر درمان کرونا
    21 فروردین 1399 - 21:22
    شناسه : 169790
    0

    انتشار خبرهای مربوط به درمان قطعی کرونا توسط گروهی از پزشکان طب سنتی، سبب شده تا برخی شبکه‌های معاند اخبار و ویدیوهای کذبی در این ارتباط منتشر کنند که یکی از آنها کلیپ مربوط به بهبود یافتن بیماران کرونایی با بخور جوش‌شیرین است که این موضوع با پیگیری‌های به عمل آمده معلوم شد کذب است.

    پ
    پ

    جوش شیرین - اثر بخور جوش‌شیرین بر درمان کرونا - بخور جوش‌شیرین

    ایرنا نوشت: انتشار خبرهای مربوط به درمان قطعی کرونا توسط گروهی از پزشکان طب سنتی، سبب شده تا برخی شبکه‌های معاند اخبار و ویدیوهای کذبی در این ارتباط منتشر کنند که یکی از آنها کلیپ مربوط به بهبود یافتن بیماران کرونایی با بخور جوش‌شیرین است که این موضوع با پیگیری‌های به عمل آمده معلوم شد کذب است.

    این روزها با شیوع گسترده کرونا افراد مختلفی ادعا می‌کنند که راه حل‌های درمانی زیادی برای کرونا وجود دارد که پزشکان از گفتن و انجام آن امتناع می‌کنند؛ موضوعی که سبب شد تا برخی رسانه‌های معاند با دامن زدن به خبری مدعی شوند که درمان قطعی کرونا با عمل به دستور یکی از پزشکان طب سنتی به روش بخور با جوش شیرین به طور قطع کرونا را از میان می‌برد. خبری که شایعه آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد اما با پیگیری‌های رسانه‌های معتبر معلوم شد که این خبر غیرکاربردی و یک شایعه بین المللی است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.