×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به گزارش عصرایران، اداره “خدمات درآمد داخلی” آمریکا (IRS) در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: از امروز (شنبه) نخستین پرداخت‌ها به حساب‌های بانکی مالیات دهندگان واریز شد. ما می‌دانیم که بسیاری از مردم مایل هستند که یارانه خود را دریافت کنند و ما تلاش داریم در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌ها را به دست آنها برسانیم.”

خدمات درآمد داخلی آمریکا سازمانی دولتی و زیرمجموعه وزارت خزانه‌داری آمریکا است، که وظیفه خدمات درآمد حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا را برعهده دارد.

بر اساس بخشی از بسته کمک ۲.۲ تریلیون دلاری دولت آمریکا برای جبران صدمات اقتصادی ویروس کرونا که در ماه گذشته میلادی در کنگره آمریکا تصویب شده، قرار شده ماهانه و به مدت ۳ ماه به هر فرد بالغ آمریکایی ۱۲۰۰ دلار و به هر زوج ۲۴۰۰ دلار و به اضافه ۵۰۰ دلار به ازای هر فرزند خانواده پرداخت شود.

یارانه نقدی کرونایی در آمریکا 2 - آغاز پرداخت یارانه نقدی کرونایی در آمریکا - ارانه نقدی

این یارانه نقدی به خانوارهایی پرداخت می‌شود که بر اساس فرم آخرین مالیات پرداختی  سالانه آنها در سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹، درآمد سالیانه آنها زیر ۷۵ هزار دلار باشد.

دیروز اولین موج از پرداخت این یارانه از خانوارهایی شروع شد که فرم اظهارنامه مالیاتی سال ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ خود را ثبت کرده باشند.

یارانه نقدی کرونایی در آمریکا 1 - آغاز پرداخت یارانه نقدی کرونایی در آمریکا - ارانه نقدی

ترامپ که صدمات اقتصادی ناشی از بحران کرونا دستاوردهای اقتصادی دولت او  را در معرض آسیب جدی قرار داده، در تلاش است تا هر چه سریع تر چرخ های از حرکت بازمانده اقتصاد آمریکا را دوباره به حرکت درآورد و این در حالی است که کارشناسان هشدار می دهند هر نوع عجله در آغاز فعالیت های اقتصادی ممکن است به قیمت کشته شدن دهها و صدها هزار شهروند دیگر بینجامد.

ترامپ پنج شنبه گذشته در اظهاراتی اعلام کرد به زودی مجبور است تصمیم سختی در این باره بگیرد. او این تصمیم را بزرگ ترین تصمیم دوران ریاست جمهوری خود توصیف کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.