×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بانک - ابتلای ۳۰۰۰ کارمند بانک به کرونا/ ۴۲ نفر جان باختند - بانک

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به خاطر عدم رعایت قانون در ارائه خدمات بانکی به صورت غیر حضوری به مردم در شرایط خاص کنونی و ابتلای حدود ۳ هزار نفر کارمند بانک به دنبال این موضوع به بیماری کرونا و جان باختن ۴۲ نفر از آنها بر اثر این بیماری تذکر داد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: عدم اجرای بند ۳ ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری در وزارت تحت امر جنابعالی مبنی بر حذف مراجعه حضوری مردم و ارائه خدمات به آنها به صورت الکترونیک باعث ابتلای بیش از ۳ هزار کارمند شریف بانک به ویروس کرونا متأسفانه فوت ۴۲ نفر از آنها گردید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر!

به موجب بند ۳ ماده ۳۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، وزارتخانه متبوع شما موظف بوده است مراجعه حضوری مردم را حذف و خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه نماید.

متأسفانه عدم اجرای این قانون، در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا باعث ابتلای بیش از سه هزار کارمند شریف بانک به بیماری کووید ۱۹ و فوت دردناک ۴۲ نفر از مبتلایان گردید.

لازم است پیگیری نمایید با توجه به ضرورت‌های جدید و به منظور جلوگیری از اخلال در زندگی مردم و حفظ سلامت کارکنان عزیز شبکه بانکی کشور هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای قانون، اقدام و با متخلفان برخورد شود.

همشهری آنلاین

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.