چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افشاگری کفاشیان/ با اساسنامه انگلیسی فیفا را گول زدیم!
    24 فروردین 1399 - 22:32
    شناسه : 169957
    0

    کفاشیان اظهاراتی جدید در خصوص اساسنامه سال 86 عنوان کرد.

    پ
    پ

    - افشاگری کفاشیان/ با اساسنامه انگلیسی فیفا را گول زدیم! - افشاگری کفاشیان

    موضوع اساسنامه فدراسیون این روزها به یکی از مشکلات بزرگ فوتبال کشور تبدیل شده است.

    به گزارش طرفداری، موضوع از جایی شروع شد که در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، فیفا به اساسنامه فدراسیون ایران ایراداتی اساسی وارد کرد. موضوعی که کارشناسان و مجمع پیش از این شدیدا به آن تاخته بودند و خواهان بررسی دوباره اساسنامه ای بودند که توسط هوشنگ نصیرزاده نوشته شده بود. پیش از این بارها موضوع اساسنامه توسط اعضای مجمع به میان کشیده شده بود اما این موضوع با واکنش های صریح نصیرزاده و اعضای وقت فدراسیون رو به رو شده بود و اعتراضات به جایی نرسید. اما با ایرادی که فیفا به این موضوع گرفت، سرانجام فدراسیونی ها تصمیم به اصلاح اساسنامه گرفتند.

    در این میان سعید آذری معتقد بود که نسخه فارسی و انگلیسی اساسنامه با هم تطابق ندارند و چیزی که فدراسیون فوتبال به فیفا ارسال کرده، آن چیزی نیست که دستور العمل کاری فدراسیون است. این اظهارات آذری با واکنش تند نصیرزاده و اعضای فدراسیون رو به رو شد اما به نظر حق با آذری بوده است. آذری می گفت فدراسیون فوتبال نهاد عمومی غیر دولتی است اما چیزی که به فیفا ارسال شده، تحت عنوان فدراسیون مستقل غیردولتی است. اکنون علی کفاشیان، ریاست سابق فدراسیون فوتبال با حضور روی خط برنامه ورزش بدون ویرایش که از رادیو پخش می شود، اظهاراتی جدید داشت. وی درباره ابهامات اساسنامه گفت:

    در اساسنامه جدید باید آن چیزی که انجام می دهیم را بنویسیم. آقای نصیرزاده باید بنویسد فدراسیون فوتبال نهاد عمومی غیر دولتی است (یعنی وابسته به دولت) فیفا قبول کرد که هیچ اما اگر فیفا قبول نکرد دیگر از روی خود ننویسیم مستقل غیر دولتی! فیفا را گول زدیم. اساسنامه ای که سال 86 توسط گروه 6 نفره تصویب شد را باید بخوانیم، در پیش گفتاری هم نوشته شده مستقل غیر دولتی، خب واقعا نبوده! ما آمدیم کلاه گذاشتیم سر فیفا و به آنها دروغ گفتیم (با خنده) این دروغ بد بوده، ما بالاخره جمهوری اسلامی هستیم. یا باید بنویسیم عمومی و غیر دولتی، اگر قبول نکردند باید طرح را به مجلس ببریم تا مدیران بعدی به مشکل برنخورند. هروقت کاری خواستیم کنیم آقایان گفتند شما عمومی غیردولتی هستید این حرفا.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.