جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • غربالگری مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی کشور
    25 فروردین 1399 - 14:37
    شناسه : 169979
    0

    معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان برضرورت و انجام غربالگری مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی قبل از اعزام تاکید کرد.

    پ
    پ

    - غربالگری مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی کشور -

    حسن دستوری زاده گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی و مشمولان عادی و دیپلم در روز دوشنبه و چهارشنبه یکم و سوم اردیبهشت ماه در خیابان انتظام از مقابل معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزشی تعیین شده اعزام می‌شوند.

    وی افزود: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا و برای کنترل روند افزایشی این ویروس بویژه در مراکز آموزشی، مشمولان باید حتماً قبل از اعزام با مشارکت در بسیج ملی غربالگری و برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت، معاینه شوند و بعد به مراکز آموزشی اعزام شوند.

    معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: در صورتی که موارد خواسته شده توسط مشمولان انجام نشود و تست غربالگری توسط شخص مشمول صورت نگیرد از اعزام وی جلوگیری شده و عواقب آن بعهده خود مشمول است.

    دستوری زاده افزود: هرگونه تغییر احتمالی در برنامه اعزام و اطلاعات تکمیلی در این خصوص از طریق پیامک به مشمولان اطلاع رسانی خواهد شد.

    مهر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.