×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

1856576378637237476321929401 - خوشحالم که در این روزهای سخت توانستیم مردم را سرگرم کنیم و کنارشان باشیم -

برنامه پر مخاطب  «ورزش تعطیل نیست» به ابتکار مدیران شبکه ورزش سیما از ابتدای سال جاری و با گسترده تر شدن ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم به روی آنتن رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجتبی پوربخش تهیه کننده جوان برنامه «ورزش تعطیل نیست»سابقه تهیه کنندگی فیلم های ورزشی و همچنین برنامه موفق فوتبال یک را دارا است که در اینجا توجه شما را به گفتگو با وی جلب می کنیم .

ایده اصلی ساخت برنامه از کجا آمد ؟

مدیران شبکه ورزش سیما با این هدف که مردم در ایامی که درگیر بیماری کرونا شدند و از خانه خود بیرون نمی آیند و نیاز به سرگرمی و ورزش و تحرک دارند و حالا باید چه کاری کنند ایده اصلی برنامه را طراحی کردند . از دیگر دلایل تولید برنامه افرادی که عادت به ورزش کردن دارند و یا ورزشکاران در دورانی که دسترسی به پزشک ندارند چه توصیه های نیاز دارند باید به چه صورت نیازهای خود را برطرف کنند . برای همین سعی کردیم با یک برنامه بانشاط و پرانرژی به خانه های مردم برویم که خوشبختانه بازخورهای خوبی از سوی بینندگان عزیز داشتیم به طوری که در هربرنامه به طور متوسط بیش از ۱۰۰۰ ویدیو از مردم دریافت می کنیم که این خود جای افتخار است .

از آقای رادش بگو و چطور شد دیگر ایشان دربرنامه نیست ؟

حضور آقای رادش که انرژی مثبتی داشتند و با مردم ارتباط عاطفی خوبی برقرار کرده بودند خیلی به ما کمک کرد . ایشان با ما فقط ۱۵ برنامه قرارداد داشتند و به دلیل اینکه برنامه با استقبال بینندگان مواجه شد ایشان تا ۲۱ فروردین هم زمان با عید نیمه شعبان نیز با برنامه همکاری داشتند.

درباره سری جدید برنامه در ماه مبارک رمضان چه خبر ؟

الان در ماه مبارک رمضان برنامه های ما تغییر پیداکرده است . در این ماه عزیز و به احترام روزه داران گرامی شدت ورزش ها را کاهش دادیم و در کنار بخش های سرگرم کننده ، مباحث جدی ورزش را نیز وارد کرده ایم . برای مثال بخش های تخصصی و مسایل روز ورزش را در گفتگوی ویژه به چالش می کشیم و در عین حال کارشناسان هر حوزه از ورزش نیز با توجه به مسایل روز اخبار را اطلاع رسانی و تحلیل می کنند ضمن اینکه در کنار آن رویدادهای مرتبط با المپیک نیز بررسی می شود و در بخش جذاب دیگر مرتبط با سینما و ورزش از کارگردان ها و کارشناسان دعوت به عمل می آوریم . سری جدید برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و امیدوارم این برنامه زنده و سنگین که حدود ۴ ساعت در روز می باشد مورد پسند مخاطبان عزیز قرار گیرد .

در پایان چه صحبتی دارید ؟

در پایان افتخار می کنم و خیلی خوشحالم که تهیه کننده این برنامه هستم و ارتباط و انرژی خوبی از مردم گرفتم و این برای همیشه در خاطر من خواهد ماند که در دوران سخت کرونا توانستیم از طریق شبکه ورزش سیما مردم را سرگرم کنیم و دراین روزهای سخت کنارشان باشیم و مردم نیز با ارسال ویدیو های خود ما را امین خود دانستند و به نوعی ما را به خانه هایشان راه دادند و از همه این عزیزان تشکر می کنم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.