چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است
    22 اردیبهشت 1399 - 2:23
    شناسه : 171035
    2

    معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات انتظامی، پیشگیری و مبارزه همه جانبه و مؤثر در مقابله با سرقت، کاهش تصادفات و جان‌باختگان ترافیکی و تحقق پلیس هوشمند از اولویت‌های ناجا است.

    پ
    پ

    پور معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده

    معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات انتظامی، پیشگیری و مبارزه همه جانبه و مؤثر در مقابله با سرقت، کاهش تصادفات و جان‌باختگان ترافیکی و تحقق پلیس هوشمند از اولویت‌های ناجا است.

    سرهنگ “حسین حسن‌پور” در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی رودسر که با حضور اعضاء شورای تامین و رؤسای ادارات این شهرستان و جمعی از مسئولین انتظامی گیلان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن (ع) و روز کرامت، امنیت و سلامت را از نعمت‌های پنهان عنوان کرد و بیان داشت: نمونه بارز پنهان بودن نعمت سلامت، شیوع ویروس کرونا بود که تمامی امور عادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های نیروی انتظامی رسیدن به آرمان پلیس در تراز انقلاب اسلامی است افزود: از مؤلفه‌های رسیدن به این مقصود داشتن همت و تلاش جهادی است.

    سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: حرکت و تلاش جهادی در نیروی انتظامی برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی بدون وقفه ادامه دارد.
    این مقام انتظامی به لزوم ارتقاء رفتار صمیمانه و درست کارکنان ناجا با مردم اشاره کرد و گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و بر ماست که هرچه می‌توانیم برای خدمت به آنها تلاش کنیم.
    معاون هماهنگ کننده پلیس گیلان توسعه و ارتقاء کمی و کیفی خدمات انتظامی، پیشگیری و مبارزه همه جانبه و مؤثر در مقابله با سرقت، کاهش تصادفات و جان باختگان ترافیکی و تحقق پلیس هوشمند را از اولویت‌های ناجا قلمداد کرد و بیان داشت: در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 74 درصد کاهش تلفات جاده‌ای، 22 درصد افزایش کشف موادمخدر و 8 درصد کاهش سرقت را در استان گیلان داشتیم و ارتقاء شاخص‌های مذکور نیز با جدیت ادامه دارد.
    گفتنتی است، در این مراسم از زحمات سرهنگ “بابک علیزاده” تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ “سید جلا‌الدین جوانمردی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رودسر منصوب شد.

     

    Negar 20200511 011134 1 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 011109 1 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 011009 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 010918 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 011245 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 010839 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده Negar 20200511 011222 - مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودسر برگزار شد/تحقق پلیس هوشمند اولویت نیروی انتظامی است - بابک علیزاده

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.