×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

نماز جمعه - نماز جمعه در ۹ شهر سفید گیلان برگزار می شود - گیلان

ولی الله عادلی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با اعلام این مطلب افزود : براساس تصمیمات اخذ شده نماز جمعه در این شهرها در محل مصلی شهر برگزار می شود و فریاد دشمن شکن نمازگزاران به مناسبت روز قدس نیز در داخل مصلی های این شهرها طنین انداز خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود، تصریح کرد: شهرهای دیگر استان در این روز از سخنرانی رهبر معظم انقلاب که به‌صورت زنده پخش می شود، بهره می‌بریم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه نماز عید فطر فقط در مساجد استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، خاطر نشان کرد : برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی‌های مناطق سفید اگر منجر به تجمع نشود، بلامانع است.

پیام جمعه رشت نیز فردا با سخنان آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بدون مستمع حضوری در مصلای امام خمینی (ره) رشت بیان می شود.

پیام جمعه رشت از ٢ هفته گذشته آغاز شده که نماینده ولی فقیه در استان طی آن درباره مناسبت های تقویمی و رویدادهای هفته، مسائل سیاسی و اوضاع جهان در هفته ای که گذشت، با مردم صحبت می کند و از طریق صفحه اینستاگرام وی به آدرس @rasoul_falahati به صورت زنده پخش می شود.

١١ جمعه بدلیل شیوع ویروس کرونا نماز عبادی، سیاسی جمعه در رشت برگزار نشد اما از ٢ گذشته “پیام نماز جمعه” با سخنان نماینده ولی فقیه در گیلان بدون مستمع حضوری در مصلای امام خمینی(ره) رشت و بصورت زنده در فضای مجازی برگزار شد اما به تاکید وی این پیام به مثابه ارائه خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از توزیع ۱۵۱ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه در استان خبر داد و گفت: ۵۰ هزار بسته دیگر نیز بین افراد نیازمند توزیع می شود.

بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید./ایرنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.