×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زلزله - مقاومت مسکن‌های ملی در برابر زلزله ۷.۵ ریشتری - زلزله

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه، ساختمان‌های اقدام ملی عمر ۷۰ ساله دارند گفت: ساختمان‌هایی که به تناسب با آیین نامه ۲۸۰۰ احداث می‌شوند باید زلزله‌ای حدود ۷ و نیم ریشتر را پاسخ گو باشند.

جواد حق شناس گفت: از مجموع طرح اقدام ملی مسکن حدود ۱۳۸ هزار واحد مربوط به طرح‌هایی است که بنیاد مسکن باید در شهر‌های کوچک و برخی از شهر‌های بزرگ – توافق شده – به انجام برساند.

وی افزود: ۶۰ هزار قطعه زمین به استعداد ۶۰ هزار واحد مسکونی در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: امسال قرار شده که غیر از ۴۰۰ هزار واحد مربوط به اقدام ملی، ۳۰۰ هزار واحد در ارتباط با دستگاه‌های مختلف به قرار داد برسند.

وی با بیان این که ما در بنیاد مسکن سالانه ۲۰۰ هزار واحد روستایی را احداث می‌کنیم، گفت: بنیاد مسکن به طور متوسط در هر سال ۸۰ هزار واحد مسکونی واقع در مناطق سانحه دیده را بازسازی می‌کند.

جواد حق شناس با اشاره به این که ما در داخل کشور خدمات فنی و مهندسی خوبی داریم، تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت خوب دانشگاه‌ها و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های فنی و مهندسی امکان خوبی را در حوزه احداث مسکن در کشور فراهم کرده است.

وی با اشاره به منابع مالی پروژه اقدام ملی، توضیح داد: در حال حاضر هر واحد اقدام ملی با متوسط هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود./تسنیم

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.