×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

گزارش هواشناسی - ورود سامانه بارشی به گیلان/ دمای هوا کاهش می یابد - گیلان

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار و نفوذ تدریجی جریانات جنوبی طی دو روز گذشته بوده است، اظهار کرد: ادامه شرایط تا امروز (شنبه) نیز در استان گیلان حاکم خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این مدت وزش باد جنوبی نسبتاً شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها و افزایش دما برای استان گیلان پیش بینی شده است، افزود: از عصر امروز با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط شاهد افزایش ابر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در این مدت با شمالی شدن جریانات سطح زمین شاهد افزایش ابر و وزش باد در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق و کاهش دما خواهیم بود، گفت: این شرایط جوی تا روز یکشنبه در استان گیلان حاکم خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان استان گیلان روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی، وزش باد جنوبی در برخی نقاط افزایش ابر و وزش باد شمالی رعد و برق پیش بینی شده است.

دادرس با بیان اینکه ارتفاع موج دریای خزر در این مدت تا ۱.۵ متر پیش بینی شده است، گفت: برای فردا (یکشنبه) آسمان استان گیلان صاف تا نیمه ابری، همراه با کاهش دما و گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر رشت مرکز استان گیلان در حال حاضر ۲۸ درجه سانتی گراد و بیشینه رطوبت آن نیز ۹۲ درصد است، افزود: آسمان شهر رشت نیز در حال حاضر صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد گرم و افزایش دما، طی بعدازظهر و شب افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.