سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان می شود/برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم
    19 خرداد 1399 - 20:28
    شناسه : 172200
    0

    علی ربیعی، سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه زندگی مردم در دوران تحریم سخت شده است، اظهار داشت: احتمالا در جلسه آخر این هفته حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، دو میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان خواهد شد. قطعا امسال بنا داریم همسان سازی حقوق را دنبال خواهیم کرد.

    پ
    پ

    ربیعی - حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان می شود/برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم -

    ربیعی تصریح کرد: کاری به مسائل انتخابات آمریکا نداریم و آن مربوط به مسائل داخلی آمریکا است، اینکه چه کسی رای بیاورد بنای ما نیست، بنای ما منافع ملی است. در صورتی که آمریکا قصد مذاکره دارد پای میز گفت و گو با حضور دیگر کشور ها بیاید.

    سخنگوی دولت در مورد گزینه وزارت صمت نیز، گفت لیستی از افراد تهیه شده است. در دوران سرپرستی هم با افت فعالیت روبرو نبودیم و اقدامات خوبی انجام شده است، پیش از موعد مقرر گزینه دولت برای وزارت صمت به مجلس معرفی می‌شود.

    وی در پاسخ به سوالی مورد اینکه آیا دولت برنامه ای برای افزایش قیمت گازوئیل دارد، گفت: خیر برنامه ای در این زمینه نداریم و طبق قانون بودجه هم برنامه ای برای این موضوع نداریم.

    حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲میلیون و ۸۵۰هزار تومان می‌شود

    ربیعی با تاکید بر اینکه زندگی مردم در دوران تحریم سخت شده است، اظهار داشت: احتمالا در جلسه آخر این هفته حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، دو میلیون و هشتصد و پنجاه هزار تومان خواهد شد. قطعا امسال بنا داریم همسان سازی حقوق را دنبال خواهیم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.