شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پر سودترین سهام‌های بورس را بشناسید!
    22 خرداد 1399 - 10:28
    شناسه : 172292
    0

    امروز سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، کارتن ایران و داده‌پردازی ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های هلدینگ صنایع خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و ریل پرداز سیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

    پ
    پ

    - پر سودترین سهام‌های بورس را بشناسید! - بورس

    شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۵هزار و ۵۵۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۳هزار و ۶۷۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۵۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۴۴۰میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۴۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

    بر این اساس سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های نسوز ایران، کارتن ایران و داده‌پردازی ایران امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های خوراک دام پارس، فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر و نیروترانس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

    این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله ۲میلیارد و ۶۵۰میلیون ورقه به‌ارزش ۴۷۰۸میلیارد تومان در ۶۴۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲هزار و ۸۷۰واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های هلدینگ صنایع خاورمیانه، پتروشیمی تندگویان و ریل پرداز سیر بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه صنایع کاغذ پارس، بیمه کوثر و مبین وان کیش بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
    منبع: تسنیم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.